#1 Skrevet Juli 14, 2008 Søstern var på en fuktig tur i Ålesund i helga (lørdag) og mista lommeboka iløpet av kvelden. Hun mener hun mista den i en blå/svart golf som kjørte gjengen hun var ute med en plass. Bilen hadde store hvite tærninger i speilet og mulig lexus-lykter. Han som kjørte bilen var en ung fyr litt kraftig med langt hår. Var ca 500 kr i lommeboka. Men det viktigste er at hun får igjen kortene sine. Hun heter Katrine Tynes. Hadde vært fint om noen av dere vet noe om dette. Ta kontakt med meg på PM eller på mob. 99524913 og dere vet noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 noe mer info ang den svarte golfen da? går en del golfer her kan man si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Var iallefall en svart (mørk) 3'er golf. Skal ringe henne senere og høre om hun vet mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2008 Oppdatert første innlegg med litt mer info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2008 tror jeg har sett en svart golf 3 med lexus lykter her ja.. skal se om jeg treffer han en dag men aner ikke ken han er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2008 Ingen andre som har sett denne golfen da? Evnt. noen som kan kontakte han å spørre om han har sett lommeboka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2008 Vis noen glemmer igjen lommeboka si i min bil så ville jeg jo ringt vedkommende og sagt ifra, men alle er vel ikke som meg:/ hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2008 Noen tenker nok sånn som dette å : Hmm.. Ei lommebok! 500 kr i den jo. Jeg tar pengene og kaster resten av lommaboka. 500 lettjente svarte kroner! Uheldigvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2008 Noen tenker nok sånn som dette å : Hmm.. Ei lommebok! 500 kr i den jo. Jeg tar pengene og kaster resten av lommaboka. 500 lettjente svarte kroner! Uheldigvis Slik kalla ein bærre forbanna idiota! Men alle e tydlivis ikkje like ærlige da... Får håpe ho finne igjen lommeboka da iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2008 Ingen andre som har sett denne golfen da? Evnt. noen som kan kontakte han å spørre om han har sett lommeboka? Et tips er å sjekke innom http://www.aalesund-gatebilklubb.no , der vet vel de fleste lexuslykt rånerne hvem de er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...