#1 Skrevet Juli 14, 2008 Noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Noen som kan hjelpe meg? 06a145710e Er nr på den som var på min iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Tusen hjertelig takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Evt så bytter du ut plastventilen fra Bosch med en alu-ventil fra Forge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 hadde det vært min så hadde jeg gjordt det men det er bilen til mutter som kvittrer og jeg tviler på at hun vil bruke penger på en Forge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 Mutter med TT? Wow.. Kanskje det hadde vært noe jeg burde lobbyere om og? Du får reklamere med at forgen lever like lenge som bilen, boschen kan ta kveld igjen om bare noen år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 nei hun har a4 med gåen ventil men jeg har blitt fortalt at TT ventilen er bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Det er nå kun TT ventilen som selges ( uansett hva du bestiller til ) Fikk ivertfall jeg beskjed om når jeg skulle ha for et par år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2008 Det er nå kun TT ventilen som selges ( uansett hva du bestiller til ) Fikk ivertfall jeg beskjed om når jeg skulle ha for et par år siden. ok.. da får jeg ivertfall riktig type:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...