#1 Skrevet Juli 14, 2008 http://s225.photobucket.com/albums/dd284/alm_racing/?action=view¤t=AlmRacingGATEBILRudskogenJuli2008.flv Lillebror som filmet. Men han fikk ikke med de 7-8 piruettene på langsida etter seieren. Skal se om jeg får tak i det, så skal jeg legge det ut! Er det flere som har bilder og HELST FILM av bilen kan de legge det ut her OG sende meg orginalen Er så morro å ha litt kveldskos å se på! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Fekk frysninger flere ganger av dette her... Heilt sjef:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 HELT RÅTT:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 haha, kjempetøft! Ordentlig fine breisladder de to siste. Endelig en Audi som vant. Nærmest seier av en Audi fra før av var vel Bekkeli for et par år siden? PS.Jeg vil også se de piruettene på slutten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Fy faen til frisk satsing;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 http://s225.photobucket.com/albums/dd284/alm_racing/?action=view¤t=AlmRacingGATEBILRudskogenJuli2008.flv .......fikk ikke med de 7-8 piruettene på langsida etter seieren. Det ble jo vist på TV2 Mulig det ligger ute på siten deres. Grattis med tittelen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 noe så ubeskrivelig...... ubeskrivelig rått Flemming !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Gratulerer så mye... Skal se jeg også så snart jeg får den rikige routeren fra Nextgentel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2008 heelt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2008 Helt sykt rått!! Gratulerer så mye med seieren: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2008 Mange takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2008 Rått!!! du eide breisladden kan man si!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 14, 2008 Noe så sinnsykt rått!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 14, 2008 Frysninger på ryggen! Rå, råere, råest, VÆRST! Vellfortjent seier! Håper brodern har filma deg. han var der nede med orntli kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 14, 2008 Gratulerer så mye med seieren! God reklame for BCT-dekka dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 14, 2008 Sykeste sledingen jeg har sett på gate bil ever, Gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 14, 2008 heeelt sykt! Pappa sitter ved siden av meg og "fyyy faan"! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 14, 2008 Grattis med seieren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 14, 2008 fikk grøssninger nedover ryggen da jeg så deg kaste den ut ...... fy for en sladd det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 14, 2008 Perverst Flemming! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 14, 2008 fy faen:D fikk frysninger jeg også! må 4 hjulstrekk til:)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 14, 2008 Å faen......trodde Audier var understyrte jeg ??? Gromt å se en quattro bli kjørt på den måten Kult å se at noe annet enn overmotoriserte rwd-biler som vinner Breisladden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 14, 2008 åjaggu Flemming:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 14, 2008 Hehe Tusen takk for alle kommentarer! Var ikke lett å sove i går kvæll. Hadde lyden og svingen i hodet Leeeenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 14, 2008 Helt rått å se en audi sladde som om det var IS på veien! Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...