9x16 på golf 2. For bredt ?

Anbefalte innlegg

Har satt på 9x16 på golfen nå. bak måtte jeg space ut 6 MM på hver side. stikker litte grann uten for.

 

framme har jeg ikkje spacere på. men stikker 1-4 mm ytenfor med felg kanten.

 

Noen fare og kjøre med, med tanke på sliting av hjul lager. bolter som ikkje liker det(hjulboltene).

 

OG ikkje minst hva sier politiet og BT til dette? INpress 30 på felgene

 

 

 

Håper på svar:) Mvh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

bolter som ikkje liker det(hjulboltene).

 

Hjulboltene skjer det nok ikke noe med, du har vel sentrering på felgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt mange mil med 9x16 på golf 2 - først på en vanlig 90 hk så på en g60 syncro. Disse var et 25.

 

Sørg for at dekka ikke blir skjært opp når /hvis det subber.

 

Det vil sikkert også ta i litt fremme ved sving.

 

Hadde ikke noe grove problemer og kjørte faktisk igjenom kontroll med de , ( hadde 7,5x16" i vognkort men de fant ikke ut hva som var anerledes med felgene )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mnja, hadde sentrerings ringer på alle felgene, menn mangler en bak som jeg har klart og rote bort. Senking er ikkje kommet på enda. menn en litt ødelagt støt demper på venstre sidn gjør at det ligger ganske så lavt. subber bare littegranne ved full sving på venstre siden. Menn får ikkje godkjent di felgene i vognkort? Bilen er ikkje godkjent med noe som helst slags felger per dags dato.

 

Takk for svar folkens :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med 9x16 en stund nå og ikke no problem med det. Sporer endel, men det har kanskje no med inpresset også.. Et15 foran og ET5 bak.

 

Jeg fikk felgene mine godkjent hos BT med ET25 og 215/40-16

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kooonge :D. da blir det til at felgene forblir på bilen. Trodde det var lovligt, menn fikk så mangen komentarer rundt her p at det såg rett og slett sykt ut og at det ALDRIG kunne være lov :P. ser riktig fett ut :D Ligger på filer på nettby vist dere vill ta en titt.

 

Kinghauso kaller jeg meg der :)

 

 

Takk for alle svar :D Mvh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.