#1 Skrevet Juli 14, 2008 I desember skaffet jeg meg et Canon EOS 400D Speilrefleks.. Har testet litt diverse siden den gang, men ikke så mange bilbilder ennå (har ikke hatt kjørbar bil til å komme meg på treff ) På Gatebil i helga fikk jeg for første gang testet Speilrefleks kamera på banebilder. Var vell ikke så mange av de 400 bildene som var skapre og i god fokus.. Men legger likevell ut noen av de jeg blei passe fornøyd med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Får ikkje opp nokon bilder eg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 ikke jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Her kommer 2 til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Bilder av noen friske Audier.. ikke like fornøyd med fokusen på disse men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 Dårlig med bilder hos meg iaf: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 Det er rart.. Det virker på alle maskinene her i huset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Får ikkje opp nokon bilder eg.... ikke jeg heller Dårlig med bilder hos meg iaf: klø : .........X4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2008 Spørsmålet er vel hvor du har lastet opp bildene, om de ligger på en side som krever login vil de ikke vises her.. Edit: du må inn i webserveren din å åpne http://www.neonracing.no/NeonPhotos/Gatebil2008/ denne mappen for public viewing ellerno.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 14, 2008 de ligger på en webserver, og alt annet jeg har på web serveren ink 2 hjemmesider virker.. så litt rart.. tar å lager en bruker på photobucket eller noe i steden.. hmm Edit: Ben, den mappa ligger i public delen, der jeg har lagt alt det andre som alltid har virket.. Har aldri gjort noe for å åpne det på noe som helst måte.. Så rart det ikke gikk nå.. Men nå ligger de på Photobucket så samme kan det være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 14, 2008 Nå ligger de på Photobucket, så da skal de visst funke hos andre også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 14, 2008 fete bilder . bilder av denn golf mk1`n med bak hjulstrekk og syk motor? . hørt snakk om at denn var syk. vill e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 14, 2008 har 3-4 bilder av den fra tidligere på dagen.. men er så dårlige bilder.. garantert noen andre som har fått knipset noe bedre av den, men helt klart en syk bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 14, 2008 den første blå z4`n der er rimelig rask:) går her i byen og er m coupe med kompressor.. over 500hk: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...