#1 Skrevet Juli 14, 2008 Hei! Har en KGmotor fra en 87 mod Audi 200, en 2.2t 10v 182hk, som skal inn i en 90Q typ89 90 modell. Er det ikke samme stikkerne på disse ledningsnettene? Altså kan jeg bruke det originale ledningsnettet +KGhjernen på KGmotoren? Eller må jeg bytte ledningsnett? =/ Finner ikke ledningsnett til den motoren, det som er problemet. Håper noen som vet svarer! Mvh.Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Overhodet ikke likt, er ikke en eneste kontakt som passer sammen der.. Må ha ledningsnett fra en KG eller finne på noe hiddensprut eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Men er da k-jet på begge og mye av det samme på motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Jo, men kontakter, plugger og lengde på nettet er jo helt forskjellig. Samme med hvor plasseringen av kontakter er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Kan jeg bruke MCledningsnettet + KGhjerne på KGmotoren da? Har ett på hånden nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2008 MC-nett går, men da må du har MC-hjerne og MC-komponenter (bensinmengdefordeler og litt annet) ellers også. Går ikke om hverandre ellers, da MC bl.a. bruker lambdasonde. Det finnes utallige typer K-Jet, å tro at alle er like er som å tro at alle fisker er like store.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2008 Jaja takk for svar du! Da er altså ikke et ledningsnett lett å finne. Da kan jeg snart likesågodt selge motoren for tviler på at jeg finner noe som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2008 Hehe, jeg har gått i akkurat samme felle selv for mange år siden, kjøpe motor som ikke er komplett. Det tar så lang tid og er så mye jobb å finne noe riktig, så jeg har ihvertfall lært meg å aldri kjøpe noe ikke-komplett igjen. En 10v turbo uten ledningsnett og alt det andre som skal til passer nok best med hiddensprut, men det er jo en litt annen prisklasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...