Bruke originalt 90Q typ89 ledningsnett på 200 2.2t 10v KGmotor

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en KGmotor fra en 87 mod Audi 200, en 2.2t 10v 182hk, som skal inn i en 90Q typ89 90 modell.

Er det ikke samme stikkerne på disse ledningsnettene? Altså kan jeg bruke det originale ledningsnettet +KGhjernen på KGmotoren? ;) Eller må jeg bytte ledningsnett? =/ Finner ikke ledningsnett til den motoren, det som er problemet.

Håper noen som vet svarer!

Mvh.Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overhodet ikke likt, er ikke en eneste kontakt som passer sammen der.. ;)

Må ha ledningsnett fra en KG eller finne på noe hiddensprut eller noe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er da k-jet på begge og mye av det samme på motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men kontakter, plugger og lengde på nettet er jo helt forskjellig. Samme med hvor plasseringen av kontakter er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg bruke MCledningsnettet + KGhjerne på KGmotoren da? Har ett på hånden nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MC-nett går, men da må du har MC-hjerne og MC-komponenter (bensinmengdefordeler og litt annet) ellers også. Går ikke om hverandre ellers, da MC bl.a. bruker lambdasonde.

Det finnes utallige typer K-Jet, å tro at alle er like er som å tro at alle fisker er like store.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja takk for svar du! Da er altså ikke et ledningsnett lett å finne. ;) Da kan jeg snart likesågodt selge motoren for tviler på at jeg finner noe som passer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg har gått i akkurat samme felle selv for mange år siden, kjøpe motor som ikke er komplett. Det tar så lang tid og er så mye jobb å finne noe riktig, så jeg har ihvertfall lært meg å aldri kjøpe noe ikke-komplett igjen. En 10v turbo uten ledningsnett og alt det andre som skal til passer nok best med hiddensprut, men det er jo en litt annen prisklasse.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.