tette kjøleanlegg med vidundermiddel?

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten lekasje ved vannmanifolden rett under innsuget, kan også komme fra topppakningen forsåvidt. Det er ikke mye det lekker, så jeg ser ikke helt trangen i å få fikset dette nå i sommer. Men er det mulig å bruke sånn Bar's leak greier? Det skal tette kjølesystemet, men har det bivirkinger? Noen som har testet dette og har noe innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde en liten lekkasje etter montering av motorvarmeren.. brukte omega tettemiddel.. etter dette begynte bilen å bli varm på tomgang å småkjøring.. etter mye feilsøking byttet jeg radiatoren og da ble alt i orden.. spylte den gamle radiatoren å gjett hva som kom ut av den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg kjøpte 90`n var radiator`n skikkelig gåen..... , så det ble hatt på "vidunder" middel...

Det hjalp jo så jeg kom meg hjem iallefall...... ,men er nok ikke noe å basere seg på at holder til evig tid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mcgyver bruker egg:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mcgyver bruker egg:p

sett han bruke kanel engang og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Jeg må si jeg får ikke helt trua på å prøve dette på bilen.. :) Får vel heller bare kjøre rundt med litt lekasje til jeg får surra meg til å få reparert det skikkelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg brukte stp sin radianor tett på crosseren min i fjord, å den holder tett ennå... ikke værre enn å prøve...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.