#1 Skrevet Juli 14, 2008 Jeg har satt inn en trykkmåler i dashen, men mangler lys, jeg tok av sikringboksen, ser det er en del ledninger bak der. Det jeg lurer på er: Kan jeg koble den på en eksiterende ledning eller må jeg legge opp en ny? Og i såfall, hvor kan jeg sette den inn? Vil at den skal lyse når instrumentpanelet lyser. Bilen er en A3 2000 model 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 Du kopler deg inn på eksiterende ledning bak på lysbryteren. Hvis det er samme som på golf 4 er det en blå/grå leder du skal kople deg inn på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 ok...takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 Koplet meg inn på noe som dimmer når du justerer på lysdimmeren.. Brukte fakktisk lyset til sigarett tenneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Da fikk jeg fiksa det. koblet lyset til den grå/blå ledningen på dimmeren.. Takker for svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...