7a med elendig drag under 4000omdr.

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få bilen til å dra under 4000omdr. Jeg har blinka ut feilkoder og fiksa det som var galt. Jeg har prøvd det meste men den drar fortsatt som en 1.poff under 4000omdr.

Er det noen som har ett godt råd eller ti....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ville sjekket katalysatoren, hadde en lignende bil inne på Møller i vår, gikk som ett dass under 4000 omdr.

denne kan du enten skjære vekk, erstatte med ett rør, dette er en "pante" del i Møller systemet, så du får avslag om du leverer den inn til møller og kjøper ny der;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket lambdasonden? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

katalysatoren er helt ny. Har ingen feilkoder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bytta lambda og 1. bankesensor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, sjekket vakumslanger ifra manifoil og videre ned til motoren? husker ikke hvor den ender :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dysene på 7A er vel kjent for å være problembarn, 034 har fiks til det...

Har drivi å holdt på litt på med en skikkelig problematisk 7A i det siste.... den var sånn at det virka nesten som det var turbolagg før 4000 omdreininger... ved 4000 våkna den til live igjen... det er nå fiksa ved at vi bytta dysene...

Hvis du velger å bytte dysene så kan det være en ide å juster tomgangsskruen igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve det. høres ut som samme greia. takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.