#1 Skrevet Juli 14, 2008 Hei! Synes jeg har dårlig intrumentbelysning på min S6 96`mod. De lyser bra inntil jeg slår på kjørelys. Har med andre ord ikke aut. kjørelys. Skal det være slik at de lyser dårligere når jeg slår på kjørelys?? Evt. hva er da feil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 14, 2008 lysene i dashen blir på en måte dimmet når du slår på lysenen på bryteren, du kan kanskje prøve å vri på dimmebryteren i instrument panelet, se om du får litt mere lys da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2008 Jepp. har prøvd det:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2008 dette er et vanlig problem på alle audi av gjerne litt eldre årgang. hadde samme på min gamel s6 også. måte styrken til pærene i dashen, og den blir faktisk litt svakere når man setter på hovedlysene og evt fulltlys. det er dessverre ikke så mye å få gjordt noe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2008 Hei! takk for svar:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Dette er jo gjort med vilje, da det i Tyskland ikke er påbudt med lys på dagtid. Da lyser instrumentene godt, for å synes. På kvelden når man skrur på lysene, blir instrumentbelysningen "for sterk". Så de dimmes. Lar seg helt sikkert kobles ut... For de med et skikkelig koblingsskjema. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2008 Du kan bytte til 2W pærer i dashen, en vanlig mod. Det er forresten dustete med mørk tekst på lys bakgrunn som skal bli lysende tekst på mørk bakgrunn, ett eller annet sted på veien _må_ dette gå dritt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2008 Du kan bytte til 2W pærer i dashen, en vanlig mod. Er det 1W som er orginalt? Noe som har delenr både på 1W og 2W pærer, fåes disse kjøpt andre steder enn orginalt? Har manko på 2 stk i displayet mitt, hvor mange er det totalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2008 Tror det er 1.2w originalt. Se på audifans.com, urs.org e.l., husker ikke detaljene, men det finnes en write-up der ute et sted.. Har sett både store (cabben, '96 mod.) og små sokler, så pell ut en og se! De koster ikke all verden på Møller, men mulig f.eks. elfa.se eller farnell.com har dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...