Bergen: Metallica voerspiell Tirsdag kveld?

Anbefalte innlegg

Ankommer bergen imorgen ettermiddag, skal sjekke inn på hotell, dusje og en halvtime på senga så er det ut å spise og øl etterhvert.. Noen Bergens medlemmer som vil ta en øl runde før "kvelden"?

Kjører hjemover etter konserten, så blir ikke noe pilsing onsdag.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ankommer med fly rundt kl 10 på onsdag formiddag, sjekker inn, så blir det middag og noen pils på byen før konserten.

 

Så om noen har lyst å bli med Ben på tirsdag, og så følge meg utover onsdagskvelden er det bare å si ifra. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal prøve å komme meg hjem ganske tidligt fra jobb, så blir det pilsing i leiligheten vår

før vi tusler ned til Sentrum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skal prøve å komme meg hjem ganske tidligt fra jobb, så blir det pilsing i leiligheten vår

før vi tusler ned til Sentrum :)

 

Så da blir det VACN vorspiel i leiligheten din :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det fullt gitt.. vi er 3 stykker som skal nedover. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..er syyyykt misunnelig på dere folkens... får ikke konserten med meg gitt. Det suger maks:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og leser om Death Magnetic og lytter til promoklipp. :)

 

Albumet høres iaffal sykt mye bedre ut enn St. Anger som jeg aldri fikk sansen for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.