#1 Skrevet Juli 14, 2008 Skulle kjapt prøvd en hjerne fra en av disse motorene for å konstatere at det ikke er den som har tatt kveld på denne S6'en vi tukler med om dagen... Så om noen har en slik liggende eller er villig tå a ta ut sin et lite øyeblikk hadde det vært til stooor hjelp!!! Johnny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2008 eg har ein.. s6 hjerne, du kan låna den vist du møter meg på heliporten på onsdag og henter den, så kan eg få den tilbake på rudskogen 16 aug? så sant du ikkje får tak i ein anna ein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2008 PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2008 har og ei hjerne til aan, men med 3bars map og chip om det går bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2008 Har fått fikset dette no, ellers takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2008 Har fått fikset dette no, ellers takk;) Ingenting er bedre enn det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...