#1 Skrevet Juli 15, 2008 Spørsmål 1:Har jeg forstått det riktig at Bose-spilleren som kommer originalt i C4-kaross er den samme spilleren som Gamma CC, bare med litt annen frontplate? Er det da Plug&Play med en Gamma CC mot originalt bose-anlegg på C4? Bose hovedenhet Gamma CC Spørsmål 2: Er en Delta CC fra f.eks UrS6 Plug&Play mot Bose i en UrS4 med original Bose eller Gamma CC-spiller? Delta CC Vet Delta CC-spilleren er bredere enn standard DIN og at A6/S6 derfor har sigarettenneren mellom setene. Passer spilleren i midtkonsoll med standard DIN-åpning med litt mods, eller er det helt ulikt? Noen formeninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2008 Prøver å svare.. 1. Nesten samme, men den har vel litt annen klangfarge, og ikke minst CD-skifter-kontroll. 2. Spilleren er såpass mye bredere (helt inn til kassetten) at du må ha ganske mye plass på hver side, tror jeg fylte inn ca. 1.5cm på hver side på cabben med inleggsbiter fra Møller, men det er egne midtkonsollinnsatser for disse brede spillerne. (Våre Deltaer er i hvertfall i to forskjellige bredder, den i A6'en tror jeg er ennå bredere enn i cabben!) Plug og play.. Vel, den spilleren som stod i cabben hadde en plugg ekstra, men husker ikke om det var til annet enn høyttalerutganger. En god del mer info hos Ti Kan! http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/radios.html Men hvorfor du vil ha en slik spiller i bilen er vel mer merkelig, selv om de er veldig 'stilige', er det mange fine alternativer på markedet nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2008 Takker for svar Bjørn Eirik. Ikke så mye jeg ikke visste fra før da bildene jeg hadde i innlegget over er hentet fra Ti Kan. Mulig jeg formulerte spørsmål 2 litt dårlig. For flere som skulle sitte på info skal jeg prøve å spesifisere: Si at jeg har et originalt Bose anlegg fra en 100/S4 der det originalt sitter en Bose hovedenhet. Passer da pluggene til denne spilleren rett i en Delta-enhet som er levert til C4? Noen som har info/tegninger om pluggtypene til de ulike enhetene fra Bose? Har lett, men finner ikke stort. Angående størrelsen ser jeg det er som du nevner Bjørn Eirik en håndfull ulike bredder på Delta-enhetene. På C4 er den kun levert i en bredde. Ramma i midtkonsollen kan byttes ut til å passe denne. Men hvorfor du vil ha en slik spiller i bilen er vel mer merkelig, selv om de er veldig 'stilige', er det mange fine alternativer på markedet nå! Disse gamle spillerne er jo überfete sålenge de virker. Mulig jeg er blitt altfor tidlig gammel og sær, men har ikke funnet noe som tilfredstiller mine krav på ettermarkedet ennå. Mange alternativer som kommer nesten imål. Kan vel da røpe at hi-end lydkvalitet og mp3-kompabilitet ikke har høyeste prioritet hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2008 Takker for svar Bjørn Eirik. Ikke så mye jeg ikke visste fra før da bildene jeg hadde i innlegget over er hentet fra Ti Kan. D'oh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...