#26 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen flisundet som har bremsa og justert bilen min, meget dyktige de der. skjønner ikke hvordan folk kan si at de har fanta si hk. man må jo ta masse ting i betrakning, motoren min var meget god og varm da de tokk testen så skal ikke være noen fanta sihk i den i alle fall. Kommer på neste lokal lag jeg bare jeg får tid og sted. Det har vore ganske mange fantasi målingar på Flissundet ja.. Berre sjå på Dahlbäck sin golf... Men det er behøver jo ikkje å bety at det er noke feil med målingen din. Kan jo hende det blir større feildifferansar når det er snakk om så store effektar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2004 Er jo veldig mye man må ta i betrakning her da. luft fuktighet. antal meter over havet, tempra tur osv. så hvis jeg drar og måler bilen min et annet stedet så kunne jeg sikkert fått 20hk forskjel begge veier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen I dag er bilen bremset etter nytt chip osv, så i tidligere opp justering da var det 280hk i bilen ca, i dag blei den bremset til ca 340hk og litt over 500nm, Da er det vel snart så du kan teste litt mot brodern din da? Eller kjører du fra han allerede kanskje? er jo tung den bilen hans.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2004 har prøvd så vidt han flira desvære bare gitt, den bilen er så langbeid veit du at når jeg legger inn 3 ligger han enda på 2 og når jeg bruker 4 og 5 gir ligger han på 3 gir hva faen skal man gjøre med sånt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Tor Olav Salvesen har prøvd så vidt han flira desvære bare gitt, den bilen er så langbeid veit du at når jeg legger inn 3 ligger han enda på 2 og når jeg bruker 4 og 5 gir ligger han på 3 gir hva faen skal man gjøre med sånt da. hehe.. Har vel fortsatt litt større motorvolum enn deg og ja.. Bare å trimme litt mer for deg da.. for du gir deg vel ikke før du tar ham? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 24, 2004 ja han har jo en del mere kubik en meg ja, mulig jeg skal prøve og lage meg en 2.6 liter motor men vi for se penger koster, men nokk hk til vintern i alle fall. jeg er vell litt sykere til og kjøre så vi for se om det ikke skal gå an og parkere han da, men han leder med 2/3 turer på bane og lære og kjøre 4'4 da så der henger jeg etter men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...