Xenon ettermontering, spredere/grøftelys

Anbefalte innlegg

Hvor har dere montert ballasten ved montering av xenon i grøftelys??? Gjelder en a4 b6 med sline eksteriøret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jøss, her var det mye bra :! Vel, festet de på baksiden av aluramme til fronten hvis noen trenger ett tips. Perfekt. Gummi foringer under og selvborrende skrue, voila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tankte og gjøre det samme, men kom frem til at jeg prøver LED først så slepper jeg balaster og trenger jo ikke sterkt tåkelys, så lenge det er rette fargen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, du får visse xenonkit som selges bla på forumet til en billig penge, betalte 1000kr akkurat med express frakt med ups, 3 dager, to sett med H11 med slim ballaster samt sendt som vareprøve og verdi 25usd. Er verd det da. Tok 15min å innstalere på en a4. Hvorfor gå for led da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare en h3 led pære tenkte og teste hvordan det blir koster 200 kr. Men er jeg ikke fornøyd så blir det H3 xenon, for har xenon på nærlys (orginalt) og h7 xenon 6000k på fjernlys. for vel også bli sånn slim balast da, blir endel lettere og plassere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte du bare vanlig xenon, 55w i fjernlysene? Har kommet over noen som er tilpasset fjærnlys, koster litt, men tror de kan være bra. Kjøpte og oem pærer til original lysene, bi xenon, i 6000k, kostet 450kr inkl frakt i motsettning til 1200 pr par på møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 35w av tom are andresen her på forumet for ca 12 mnd siden. Og de fungerer knall de, var vel ikke mye 55w på den tiden synes jeg og huske.. det har kommet mer i år. Kjøpe pærer på møller skjer ikke:P alt alt for dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.