Hvilke single frame til A4 2004 Cab?

Anbefalte innlegg

Syns den virker litt overdimensjonert for den bilen, passer bedre på en A8, men det ser kanskje rart ut med en mindre også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor gå for singelframe? Hvorfor style en bil som har såpass fine linjer.

 

gå heller for senk og noen stilige felger.

 

 

2268814700101445937mhbarf4.jpg

 

2311704920101445937tmwwuc2.jpg

 

2100556720101445937losjbx1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka mye rundt dette selv. Og jeg ville valgt hofele sin om jeg skulle hatt singelframe. Her er Rdx racedesign sin,men den syns jeg blir for jalla med mye gitter og fjas. popup_image.php?pID=42&imgID=0&XTCsid=3f

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sjekka mye rundt dette selv. Og jeg ville valgt hofele sin om jeg skulle hatt singelframe. Her er Rdx racedesign sin,men den syns jeg blir for jalla med mye gitter og fjas. popup_image.php?pID=42&imgID=0&XTCsid=3f

 

Du har selv montert Hofele sin ser det ut til. Kan du si noe om pris og passform?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Nei har nok desverre ikke det.Bilen i avatarfeltet er ikke min,har ikke lastet opp bilde av den ennå. Men har kartlagt det meste av det som finnes på nett til 8h. Tror den passer rett på. Orginale tåkelys flyttes bare over. Den er nok av de dyreste,Quality autoimport skal ha rundt 7000 kr for fangeren. Grillen får du fra 2300 og oppover. Lakkverkstedet jeg bruker sa de tok 3000 for lakkering av fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.