#1 Skrevet Juli 15, 2008 Hvilke leverandør bør jeg velge for å bytte front på en 8H? Jeg vurderer denne: http://www.mbmtuning.ro/02_mbm_perform_01_hoff_audi_a4_8h.html Synspunkter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2008 Syns den virker litt overdimensjonert for den bilen, passer bedre på en A8, men det ser kanskje rart ut med en mindre også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2008 Hvorfor gå for singelframe? Hvorfor style en bil som har såpass fine linjer. gå heller for senk og noen stilige felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg sjekka mye rundt dette selv. Og jeg ville valgt hofele sin om jeg skulle hatt singelframe. Her er Rdx racedesign sin,men den syns jeg blir for jalla med mye gitter og fjas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg sjekka mye rundt dette selv. Og jeg ville valgt hofele sin om jeg skulle hatt singelframe. Her er Rdx racedesign sin,men den syns jeg blir for jalla med mye gitter og fjas. Du har selv montert Hofele sin ser det ut til. Kan du si noe om pris og passform? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2008 Hei. Nei har nok desverre ikke det.Bilen i avatarfeltet er ikke min,har ikke lastet opp bilde av den ennå. Men har kartlagt det meste av det som finnes på nett til 8h. Tror den passer rett på. Orginale tåkelys flyttes bare over. Den er nok av de dyreste,Quality autoimport skal ha rundt 7000 kr for fangeren. Grillen får du fra 2300 og oppover. Lakkverkstedet jeg bruker sa de tok 3000 for lakkering av fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...