#1 Skrevet Juli 15, 2008 Hei, svogern har en 1995 a4 1.8t, og den "bremser" ned ved gasspådrag. Jeg tror det kan være LMM, andre som kan tenke sg noe? Mvh Chris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2008 kan du forklare nærmere hva du mener med bremser? ta en skjekk med vagcom eller tilsvarende for å bekrefte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 15, 2008 Napp av kontakten på lmm, og prøv da. (motoren går i nødmodus, med forhånds programmerte verdier) Hvis motoren da går fint uten å bremse, kan det være lmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 15, 2008 kan du forklare nærmere hva du mener med bremser? ta en skjekk med vagcom eller tilsvarende for å bekrefte det. Jeg har ikke kjørt den,men han sier den lugger og dør ut litt før den kommer litt på en måte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2008 Noen som har et bilde av hvilken av de kontaktene som er LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2008 Her er en fin link, til den aktuelle luftmassemåler (eller MAF på engelsk mass air flow meter) http://www.oneighturbo.com/2007/09/14/how-to-mass-air-flow-cleaning-for-the-mkiv-volkswagen/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2008 Noen som har et bilde av hvilken av de kontaktene som er LMM? Ikke for å være frekk, men er litt nysgjerrig på hvordan du kom fram til at det var lmm hvis du ikke vet hvor den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2008 Bytt magnetventilen (N75) så skal du se at dette problemet forsvinner nokså fort. Hadde samme problem på min for en tid tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2008 Hvor sitter denne magnet ventilen? Jeg har nemlig en audi 80 1,9 TDI som har akkurat samme symptomer, og som VAG COM ikke fant noen feil koder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...