EU-kontroll i Trondheim, hvem er best og billigst?

Anbefalte innlegg

Hei

Fikk brev i posten om at min Audi A6 2000 mod må på EU-kontroll innen utgangen av denne mnd. hvis ikke så blir den begjært avskiltet : bh :

Noen som kan anbefale ett verksted eller no i Trondheim som gjør dette? Vil jo helst ha det billigst mulig da såklart :) Er visstnok ganske store prisforskjeller.

Er forøvrig usikker på om jeg plasserte denne tråden rett, fant ikke noe passende alternativ.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Fikk brev i posten om at min Audi A6 2000 mod må på EU-kontroll innen utgangen av denne mnd. hvis ikke så blir den begjært avskiltet : bh :

Noen som kan anbefale ett verksted eller no i Trondheim som gjør dette? Vil jo helst ha det billigst mulig da såklart :) Er visstnok ganske store prisforskjeller.

Er forøvrig usikker på om jeg plasserte denne tråden rett, fant ikke noe passende alternativ.

Fredrik

Har god erfaring med Rosten Bilverksted. De holder til på Flatåsen.

Hyggelige folk, og greie priser, ligger på 400 for PKK mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meget god erfaring med Tempe Auto, ligger ikke langt unna ES tuning på tempe.

De kan audi :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve Vinjes Bilverksted som ligger på nardo, fått skryt for service + at det koster bare 250,- for eu-kontroll! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du hørt med Møller?

Betalte 200kr for EU hos Møller Asker & Bærum : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med Tempe Auto.

Men jeg ville styrt unna snap drive... Det har vi prøvd. : grønn :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På møller i Lofoten betalte jeg vel i overkant av 600,- men går jo selvfølgelig å høre. Men regner med at Møller vil gå rimelig nøye til verks.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve Vinjes Bilverksted som ligger på nardo, fått skryt for service + at det koster bare 250,- for eu-kontroll! :D

Jeg har dårlig erfaring med de, var ikke eu kontroll, men mulig det er bare jeg som har vært uheldig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må sies at jeg fikk litt ansatt årnings da ;)

Men mener de har en fastprisløsning på EU kontrollen (kanskje det var 500kr jeg betalte for 100en i Trheim : klø : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med de, var ikke eu kontroll, men mulig det er bare jeg som har vært uheldig.

Er vel en grunn til at de har den prisen.

Fort inn, rask titt, fort ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ble missforstått, den dårlige erfaringen jeg har gjort meg var ikke på en eu kontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare glimrende erfaringer med vinjes. Den prisen de tar for PKK gjenspeiler hvor mye arbeid det faktisk tar å gjennomføre den. Ikke som på møller at de ser over bilen i 5min og drikker kaffe i 45min og fakturerer for 1time.

Vinjes driver heller ikke med det som mange av de andre verkstedene med 'billig' kontroll gjør. Dvs finne noen ekstra feil som de kan tjene penger på å 'utbedre'. Snapdrive kan nevnes i denne sammenhengen, har tatt dem i å gjøre nettopp dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må og ta eu-kontroll nå. Har blant annet åpent luftfilter så skulle helst tatt en kontroll hos noen som ikke bryr seg så mye om man har "trimmet" bilen, et snilt verksted :P

Noen å anbefale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må og ta eu-kontroll nå. Har blant annet åpent luftfilter så skulle helst tatt en kontroll hos noen som ikke bryr seg så mye om man har "trimmet" bilen, et snilt verksted :P

Noen å anbefale?

Når ble det EU feil å ha ett annet filter?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke at det er feil, men har fått høre at dersom du har uoriginale deler under panseret som kan ansees som trimming så kan de som sjekker bilen gi beskjed til biltilsynet om det. Var bare det jeg fryktet :P Har chippet min bil så vil helst unngå det.

Tenkte å ta på Vinjes Bilverksted siden de var så billige.

Forresten, jeg vet at bakbremsene mine er veldig dårlige og må skiftes. Er det en 3er feil? Planen min var å ta eu-kontroll, få vite alt som må fikses, så kjøre til Østersund å fikse det. Men det kan bli vanskelig dersom de nekter meg å kjøre derfra :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3'er-feil gis så å si aldri på personbil. Ikke engang om bremsene bak er helt uten effekt blir det 3'er, så det kan du ta med ro. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.