Anbefalte innlegg

Har lurt lenge på når det kommer noe info om Eikås treffet vårt i år????

 

Det pleier jo å være samme helg som right on treffet men det er jo samme helg som Rudskogen så da her det vel vært planlagt til en annen helg håper jeg???

 

Ser frem til mer info.

 

Mvh Marshall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det treff på Eikås i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det, ellers blir jeg veldig skuffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det, ellers blir jeg veldig skuffet.

 

Snakket med TThomas for en stund siden og i følge han blir det IKKE flere treff på Eikås grunnet noe problemer etter treffet i fjor vist nok: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg å har forstått det slik at det desverre ikke blir noe VACN Bergen 2008

 

Triste greier

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra, men om det blir samme helgen som right on treffet så koliderer det med treffet på rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva for noe? IKKE treff det holder ikke mål.

 

Hva er da grunn for det, Ledelsen har da klar å få det til alle de andre årene.

 

Hmmm kreve svar fra høyere hold!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var skuffende, hvilken problemer var det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TThomas kommer sikkert med litt mer utfyllende info. Men vi lå meget godt ann økonomisk under treffet i fjor helt til slutten. Var en på banen som slapp ut en del olje som gjorde av vi fikk en kraftig regning fra utleier. Denne personen ble kontaktet og var villig til å gjøre opp for seg, men dette ble ikke noe av etter mye om og men. Dette gjorde at det ble en del støy med utleier. Så det ble et meget dyrt treff for lokallaget.. Litt mer detaljer kan evt. TThomas sitte inne med.

 

Eikås har vært et perfekt sted å ha det på reint økonomisk og har gjort at det har gått fint rundt hvert år, med både utstilling og ikke minst banekjøring som gjør det litt ekstra gøyt å komme hit. Det finnes nok andre alternativer, men det er ikke kommet frem til noe som gjør at vi kan ha treffet som normalt i august. Vet TThomas har sjekket ut noen alternativer med kun utstilling, men ikke fått avtaler i boks som gjør treff i august mulig.

 

Dette er utrolig synd, har jo liksom blitt Bergens tradisjon etter at vi fikk fart i lokallaget for en del år siden. Men vi får håpe alternativer kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt dette her! Håpet på et Eikås treff i August.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere får til noe. Jeg kommer jo med hurtigruta som vanlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok Øystein jeg forstår. Men må jo gå an å få til noe. Dette burde vært annongsert før.

Det er jo mulig p ha fått til litt "sponsing" fra frimaer som ville hatt stand på feks et utstilligstreff. Vet om flere firmaer i Bergen område som dette kunne vært aktuelt for.

 

Har dere hørt med banen ut på sotra eller på manger. Der de kjøre autoslalom? Men er vel for sent nå uansett. Ja Ja kanskje neste år da.

 

:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok Øystein jeg forstår. Men må jo gå an å få til noe. Dette burde vært annongsert før.

Det er jo mulig p ha fått til litt "sponsing" fra frimaer som ville hatt stand på feks et utstilligstreff. Vet om flere firmaer i Bergen område som dette kunne vært aktuelt for.

 

Har dere hørt med banen ut på sotra eller på manger. Der de kjøre autoslalom? Men er vel for sent nå uansett. Ja Ja kanskje neste år da.

 

:(

 

 

Aldri for sent. kjør på! VACN Bergen er jo sjef!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe bane på Manger, der stenger de av div veier for Autoslalomen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjønner ikke helt probleme med olje søl på banen.. Er jo mange andre bil klubber som leier banen å kjører som de har stjåle bilen. Og ja DET er MYE olje sølv og spinning forholdet det som skjer på VAG treffe.. Men de har egne folk som rydder koster osv på banen etter treffe e ferdig.. Mvh Ole

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert artig å fått til en eller annen skikkelig samling i løpet av høsten ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er treff planene for 2009 da? Er Eikås utelukket til neste år også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe bane på Manger, der stenger de av div veier for Autoslalomen.

 

Jo de stenger av noen¨ sentrumsgater¨Bare å ringe Sonja eller Terje de vet hvilke og hvem som må spørres.. Sjekk http://www.autoslalom.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit, var der og kjørte i slutten av august selv. Det jeg mener er at de stenger nok ikke av noen sentrumsgater bare for at VACN skal få utfolde seg på samme måte som de stenger av områdene rundt senteret ifm med Autoslalom. Det er ingen egen bane på Manger vi kan leie og kjøre på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo leie eikås privat? Alt trenger ikke gå gjennom klubben ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knis, "sentrumsgater i Manger"... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.