Anbefalte innlegg

Fikk tak i ett sett med brukte 16" OZ Racing felger, som har vært på en merc.

 

Er ulik brede/innpress på bak og fram felger, 7,5x16 et27 framme. Bak er jeg ikke sikker men ser ut som 8" bredde, ikke funnet ut innpress da det ikke står noen sted på felgen.

 

Ser også ut som att fram felger er 2 delt og bak felger er 3 delt.

 

Noen som vet noe om disse felgene? Model?

 

Bilder

DSC00466.jpg

 

DSC00463.jpg

 

DSC00464.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser ut til å være en slik en, bare med annen senterfarge :)

 

Leste litt om de, og OZ-racingfelgene kunne bruke indre del fra bbs, og da ble navnet derav OZBBS :) savidt jeg kune finne utav

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

senteret er ikke likt.. hadde noen slike i 7x15. Er OZ by MSW.. hvis du teller endene på eikene mot senteret så ser du at bbs ikke er likt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som du har 15" senteret og 16" ringer, . Både BBS og OZ bruker samme 30-hulls boltmønster. Skal du ha ringer til disse må du se etter ringer fra BBS RS003

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som du har 15" senteret og 16" ringer, . Både BBS og OZ bruker samme 30-hulls boltmønster. Skal du ha ringer til disse må du se etter ringer fra BBS RS003

 

Stemmer nok som du sier. Sammenlignet med 16" BBS RS jeg har og ser den har ca 1" større senter.

OZ felgene har 30 bolt hull og BBS har 34..

 

DSC00501.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.