#1 Skrevet Juli 15, 2008 Skal demont golfen i morgen, da bilen skal hellakkeres. Det jeg lurer på er åssen man demonterer lister og vinduer på bakdørene på en 5 dørs? Skal ha av vinduer og lister rundt hele bilen, bortsett fra front og bak. Det andre jeg lurer på er åssen lister på dørene sitter festet? ( klips, skruer eller dobbelsidig teip? ) Håper på raske svar da jeg begynner å demont i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2008 Vinduet på bakdørene sitter i en klips i nedre kant av ruta. Pakningene drar du løs. Lister er festa med dobbeltsidig tape. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2008 Er en how-to om hvodan ta ut rutene på en golf IV her på forumet Listene er med tape ja, men med hull i dørene for å holde de på plass:) Er bare å ta tak i ene enden å dra forsiktig av Men er lett att de blir litt bøyd når de blir dratt av da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...