Plassering av ECU på RS2?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har et bilde eller illustrasjon over hvor ECU skal være montert i RS2.

Hvilken vei skal den snu, og hva skal den være montert på osv.

Har en som ligger bare løst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan beskrive med ord hvordan den skal henge og festes da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er desverre på sjøen så kan ikkje få sjekka det no, har hatt ute den eg hadde på S4? en , men har ikkje tatt ut på rs`en.

Kan nok derfør ikkje hjelpe før eg er heime.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Kenneth, du får gi lyd om du finner ut av det:)

Garantert mange andre som veit dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med den sitter på samme plassen som S2 min.. Ta vekk sparkedekselet på pasasjersiden så ser du en svart boks der.. Er inn der. Går en stor kontakt innpå der!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med den sitter på samme plassen som S2 min.. Ta vekk sparkedekselet på pasasjersiden så ser du en svart boks der.. Er inn der. Går en stor kontakt innpå der!:)

Joda, jeg veit at hjernen er en stor boks med stor kontakt..... og jeg veit også at den ligger bak sparkedekslet :)

Men kan noen forklare meg hvordan ECU liggger/henger/festes på? Lå bare løst når jeg kjøpte bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier bare en ting.. Det er et helvete.. Trangt og jævlig, men det som hjelper er bare å bruke litt makt og risle og dra så kommer den.. Verre når du skal ta den opp igjen .. Men lykke til .... Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier bare en ting.. Det er et helvete.. Trangt og jævlig, men det som hjelper er bare å bruke litt makt og risle og dra så kommer den.. Verre når du skal ta den opp igjen .. Men lykke til .... Mvh Ole

Det er opp jeg skal ha den :) Hvordan skal den vere festet? Og skal kontakten snu ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakten skal stå nedover og så vidt jeg husker så skal ECU bare skyves opp, står den ikke på en lite plate?

Mener det var ei klemme oppi der som tok tak i den plata.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, får forske litt på det. Trangt som f... der så litt vanskelig å sjå. Om noen har bilde så skrik ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal være en brakett med en svær klemme som holder den på plass... erfaringsmessig er den ikke tilstede etter at hjernen har vært nede... er et sant H"#¤"# å få den på plass og er enda verre vist den klemma er der...

min har ikke den klemma lenger... hehe, men er klemt fast og bever seg ikke en millimeter pga alt anna oppi der...

Vet ikke hvordan det er på din da jeg ikke har klima, men jeg løsna vifta til varmeapparatet(løsner det fra "utsiden" under filteret:) da var det MYE lettere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.