"Farge" lyspærer til interiørbelysningen?

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å prøve meg på en mod på min Audi A6 2000 mod. På min forrige bil, en Golf IV satte jeg inn røde LED-pærer som lyste svakt ned på føttene på fører og passasjersiden forran. Men i audien er jo allerede lys satt inn, så tenkte det hadde muligens gått å farget lyset på en måte, men noen som har noen tips? Er jo ikke verdens sterkeste pærer..

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo fint bytte til LED pærer i de lysene også:) på min har jeg C5W på ene siden og W5W på andre siden(sikkert blitt byttet pæreholder engang i tiden)

Du får jo pærer i all slags farger, men det går vel kanskje ann å farge glasset, men det kan gjerne fort bli jalla.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen tips til hvor man kan skaffe slike pærer? Har lyst på røde..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps, takker.. rimelig dyrt men :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps, takker.. rimelig dyrt men :)

Hehe, mye der inne som har stive priser, men det koster å være kar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, koster å være kar ja, nice ;)

Nei gidder ikke betale 100 kr pr pære, blir fort nærmere 1000 kroner for å bytte hele interiørbelysningen da.. Hehe, skal se om jeg ikke finner en side i det store utland.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.