#1 Skrevet Juli 16, 2008 Hei Tenkte å prøve meg på en mod på min Audi A6 2000 mod. På min forrige bil, en Golf IV satte jeg inn røde LED-pærer som lyste svakt ned på føttene på fører og passasjersiden forran. Men i audien er jo allerede lys satt inn, så tenkte det hadde muligens gått å farget lyset på en måte, men noen som har noen tips? Er jo ikke verdens sterkeste pærer.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2008 Du kan jo fint bytte til LED pærer i de lysene også på min har jeg C5W på ene siden og W5W på andre siden(sikkert blitt byttet pæreholder engang i tiden) Du får jo pærer i all slags farger, men det går vel kanskje ann å farge glasset, men det kan gjerne fort bli jalla..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2008 Noen tips til hvor man kan skaffe slike pærer? Har lyst på røde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2008 http://www.dioder.no De har mye rart i all slags farger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2008 Jepps, takker.. rimelig dyrt men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2008 Jepps, takker.. rimelig dyrt men Hehe, mye der inne som har stive priser, men det koster å være kar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2008 Haha, koster å være kar ja, nice Nei gidder ikke betale 100 kr pr pære, blir fort nærmere 1000 kroner for å bytte hele interiørbelysningen da.. Hehe, skal se om jeg ikke finner en side i det store utland.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...