Anbefalte innlegg

hei har en audi s6 2,2 å har et prob med instrmentlyset for plutselig gikk alt lys untatt kjørekompjuterlyset men det slår seg av når jeg skrur på kjørelys å da ere helt mørt det eneste som lyser da er den rekka med tåkelys knapper osv:D ere noen som vet hva dette er?mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om du har skiltlys, hvis ikke kan det være sikringen til instrumentlys og skilt (merkelig kombo!) har gått, og det er _oftest_ brudd og kortslutning i ledningene til bakluka som har skylden. Brett vekk gummien på venstre side, så ser du det fort. (Regner med at du har avant..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay men ligger denne sikringen et annet sted en vanlig? for ingen av de sikringene som ligger på siden av dash er gåene å som du sier har ikke lys i skilt nei:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringen til dette ligger på venstre side av dashen som du hentyder, men jeg så faktisk på feil sikring 5 ganger før jeg tok den rette da jeg hadde samme problem! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay hehe men har sjekka alle da:D men kan sjekke igjen da å se om det er no nytt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumpern igjen siden lite hjelp her hehe:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite hjelp, du liksom.. Får jo sjekke det som blir foreslått først, da! : bråk :

Hehe.. Kul bil du hadde, forresten! Tror den kan bli skikkelig bra med litt hjelp fra deg! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja skal sjekke det etterpå:D hehe jo takk for det planen er hvertfall få den rimelig nice da det haddde værtfall vært morro;) må inrømme bilen din var fin og altså hehe er jo no spesielt med disse bilene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.