Anbefalte innlegg

Hei!

 

visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men dette er sikkert ikke det dummeste stedet...

 

trenger som sagt å få hengt opp noe eksos som henger og slenger litt, noen som vet hvem som gjør dette kjappt og billig, og som kanskje er vandt til lave biler med mye plastikk?

 

Har pratet med ei hyggelig dame på eksos svendsen, men tenkte også jeg skulle høre med "eksosen" ved pors stadion, har hørt mye positivt om de, men finner ikke noe nummer dit. noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen er jeg veldig godt fornøyd med! Bra service, kjapp levering! Og de var rimelige..tre års garanti trur jeg det var også hvis jeg ikke husker feil.. Nå skal det sies at jeg ikke har den laveste bilen med mest plastikk, men jeg er nøye med hvem jeg gir den til.......

 

Kamerat som var hos Pors, og det er sikkert bra der og, men jeg har ikkeno erfaring med de, så jeg kan ikke si noe.....

 

Lykke til!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen Eskos:

Bestilte time til nytt effektanlegg, så var bare å komme opp dagen etter på klokka 12. møtte da opp klokka 12, å de starta jobben med engang! Veldig ordentlig og skikkelig bra gjort!

 

De ved Pors stadion kjenner jeg ikke noe til.. Effektanlegget er litt dyrere der hvertfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Fredrik på bilmatriell....det er de som ligger ved pors stadion....billig er han og. Telefonnummer er 35511010 og spør etter Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for opplysningene, føler meg litt tryggere på å sette bort bilen nå:) skal bestille time imorra, så da får vi se hvor det blir...hehe.

 

skal komme med mine synspunkter når jobben er gjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei igjen!

 

Da var jobben gjort og resultatet ble meget bra, kostet endel kroner (syntes 850kr for å få hengt opp eksosen skikkelig var dyrt), men det meste var deler med betegnelsen spesial forran, og det er vel sjeldent positivt... 350kr i jobb for de som lurte på det.

 

Kan anbefales med andre ord.

 

Edit: kanslkje greit å få med at det blei gjort hos eksos svensen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.