#1 Skrevet Juli 16, 2008 Hva f*** er problemet til tyskere ang å sende til norge?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2008 Norge er utenfor EU, så enkelt er det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2008 Hva f*** er problemet til tyskere ang å sende til norge?! Sier du at du påtar deg fullt utlegg av alle fraktkostnader åkke som, så sender de fleste til norge, men det koster flesk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2008 Siste svar fra tysker når jeg spurte om å sende til norge: tut mir leid - zu viele schlechte erfahrungen gemacht !!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2008 Sier du at du påtar deg fullt utlegg av alle fraktkostnader åkke som, så sender de fleste til norge, men det koster flesk Er det SÅ mye dyrere å sende til norge enn f.eks. sverige? Og Roar, det der va litt for avansert tysk for min del oversette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2008 De må fylle ut mer papirer - de gidder ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg har handla mye i tyskland og på eBay, aldri vert noe problem med sending. Er faktisk billigere frakt fra tyskland til norge en det er innenlands her, bare bruke rett transportør i forhold til str på pakke. Et eksempel 2 pakker med 19" felger med GLS 80EUR Recaro barnesete (Monza) 20 EUR med Deutsche Post Småting som antenner, navi plater osv rundt 5 EUR med Deutsche Post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2008 Siste svar fra tysker når jeg spurte om å sende til norge: Kan vel si det var noe slikt som "Sorry mac, for mange dårlige erfaringer" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2008 Dette sliter jeg også med, har nesten gitt opp dessa tyskerne: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2008 Er det enklere for dem å sende til Sverige da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 16, 2008 Sverige er enklere ja. De er med i EU, og da slipper de det ekstra papirarbeidet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 16, 2008 Er bare tull, er fort gjort for tyskerne å sende til norge med f.eks dhl.. En a4-side med kanskje 5-6 punkter som må fylles ut, thats it.. Har bestillt min del bildeler etc. fra tyskland nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2008 Er bare tull, er fort gjort for tyskerne å sende til norge med f.eks dhl.. En a4-side med kanskje 5-6 punkter som må fylles ut, thats it.. Har bestillt min del bildeler etc. fra tyskland nå Stemmer at det bare er ett A4 ark med noen punkter på, men det er nok til at mange ikke gidder. Har handlet bildeler fra Tyskland 20-30 ganger og noen er selfølgelig villige til å sende, men noen gidder rett og slett ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2008 Det kan ikke være litt mer regnskapspapirarbeid for firmaer mht eksport og MVA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2008 De tar seg nå godt betalt for å sende til norge da.. En som skulle ha 114 EUR for å sende en liten dings til Norge.. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 16, 2008 Verste med å handle på ebay.de i forhold til ebay.com er at der er ikkje ein kjeft i tyskland som har forstått at paypal is the shit. Dei driv med den forbanna bankoverføringa som er ein forbanna uting. Paypal ftw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 17, 2008 Verste med å handle på ebay.de i forhold til ebay.com er at der er ikkje ein kjeft i tyskland som har forstått at paypal is the shit. Dei driv med den forbanna bankoverføringa som er ein forbanna uting. Paypal ftw! Ja paypal is the shit, men bare om man får bekreftet kredittkortet sitt gennerellt: mja, da må man vel bare begynne å høre med vær enkelt, noe som jeg for så vitt har gjort. Men blir irritert når jeg hele tiden ser "nach Norwegen"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 17, 2008 Verste med å handle på ebay.de i forhold til ebay.com er at der er ikkje ein kjeft i tyskland som har forstått at paypal is the shit. Dei driv med den forbanna bankoverføringa som er ein forbanna uting. Paypal ftw! Er både gode og dårlige erfaringer med paypal.... http://www.paypalsucks.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...