#1 Skrevet Juli 16, 2008 som topic sier: hvordan olje skal jeg bruke på min Audi 80 1,9TDI 1993 model? Han jeg kjøpte bilen av visste ikke siden han kun hadde hatt den 1 mnd for og fikse eu mangler også selge bilen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2008 Olje som er merket VW505.00 bør fungere bra i eldre TDI'er. Alle oljeprodusenter har en i sortimentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2008 Full syntet eller delsyntet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2008 Alle oljer med VW505.00 merking er delsyntet eller syntet. Personlig ville jeg valgt syntetisk men det betyr lite så lenge oljeskiftintervallene er korte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2008 Ok takker for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2008 Syntetisk 5W40 olje av grei kvalitet. Kjører selv Agip og 10.000 intervall, men alt mellom 10-15k er fornuftig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2008 Kjørte på felleskjøpet sin super turbo d5 olje i samme motor, hadde aldri noen problemer med det:) Billig er den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...