#1 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg lurte på om 18x9 compomotive passer på urquattro, eller om det blir for trangt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2008 8,5" ET30 går i hvertfall. Da med 17", så tror du må veeeeldig langt ned på profilen pga høyden og heller ikke for bredt. Mener jeg hadde ca 5-7mm klaring til fjørbeinet. Har ikke felgene på bil p.t. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2008 har fått tak i noen semi slicks og da må jeg ha 9 toms felg så er derfor jeg sjekker litt rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2008 ringte med kollevold og de kan ikke gi meg noen formening om det hadde passet til bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2008 Kjøp 17'' da, mye penere på urq det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2008 Tror du skal slite med plassen på 9x18 på Urquattro......er jo egentlig en tomme for høyt. Den bilen er jo levert med 215/50-15 dekk orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2008 Nei det blir nok for bredt og stort som dere sier. Men uansett så blir det 8x18 på bilen istede. Syns det er fint med 18 på en sånn bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2008 Ser helt tåpelig ut:p med 17'' compo felger får man jo 350-355mm skiver under så det er stort nok i massevis, men hver sin lyst;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...