#1 Skrevet Juli 16, 2008 Jeg vet nå at det er mulig å bygge om bilen min til 5x100 med Golf 3 VR6-deler. Men jeg er usikker på hva jeg egentlig trenger. Jeg vet noe må presses på plass foran i alle fall. Bak er det vel bare spindel med bremser? Det er hel bakaksling bak på golf 3? Det beste hadde vel kanskje vært å fått tak i alt fra girkasse og ut foran og fra bakaksling og ut bak. Men hvor tilgjengelig er slike deler, og hvor mye penger må jeg regne med å bruke på noe slikt? Drømmen er polerte TT parabol uten adapter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 Noen som kan synse litt om det holder å bytte Hub/nav foran for å endre boltsirkel? Vil ABS-ringen passe? HUB: nr 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2008 Det er nok forskjellig bærekule på vr6 spindel og 1,8l spindel. Vet ikke motor size du tar ut gangs punkt i? Forskjellen ser du på bildene her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 Bare en tanke slik at du slipper å gå over til 5 x 100. Golf3/Vento G60 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 Etter litt nøyere granskning har jeg nå forstått det slik at foran holder det å bytte navet. Dette presses(?) inn i den saken som bremsekalipper osv er skrudd fast i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...