#1 Skrevet Juli 16, 2008 Hvor vanskelig er det å bytte ratt i en nyere audi og er det noen som vet prisen komplett på dette? Regner med airbag også må byttes? Hvilke år kom Audi med det nyeste rattet? Fra dette: Til dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2008 Ikke så dumt å si hvilken bil og årsmodell du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2008 Si det er en 2004-05 modell da. Derfor jeg spurte om når det nederste rattet kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2008 Si det er en 2004-05 modell da. Derfor jeg spurte om når det nederste rattet kom. Tenkte på bilen du vil sette det i, slik at folk kan vite om det passer eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg vil tro det kan bli litt kluss med ratt-elktronikken til Airbag og sånt, siden den bilen du skal ha rattet i ikke har Can-Bus, mens den du skal ta rattet fra har Can-Bus. Men det finnes sikkert noen ombyggingssett for dette også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2008 Låner tråden litt. Hva om jeg skal gå fra det rattet som han vil ha (nyere audi ratt) til et likt med multifunksjon? Se signatur for bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...