#26 Skrevet September 5, 2008 Stemplene gikk lett og fint tilbake. Men klossen satt bom fast. Er nok komt litt korrosjon under glideplatene som har presset de opp i klossene. Var ett skikkelig helvete å få ut klossene på ene siden av bilen. Sikkert derfor den ene klossen ble slitt skjeivt. Jeg har blitt anbefalt å sette caliperen på riktig... Men har som sagt veldig lite lyst. Får se hva jeg gjør. Har iallefall lyst å sjekke hvor godt fast skruene sitter. Løsner de "lett" så bytter jeg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 5, 2008 Tips til å løsne de skruene hvis det er plass er å bruke en muttertang. http://www.wuerth.no/ har disse i flere størrelser. Artikelnummer på en av de er 0714 09 40 finnes i mindre størrelse en den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 5, 2008 Takk for tipset ! Vet du om de selger dette i Bergen? Forhandlere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 5, 2008 Her er 2:) Burde få kjøpt/bestillt disse på alle butikker som selger verktøy da dette er et Vise Grip produkt. Würth Bergen, Minde Kanalveien 88 5068 Bergen Tlf (+47) 46 40 14 07 Würth Bergen, Åsane Liamyrane 15 5132 Nyborg Tlf (+47) 46 40 14 26 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...