Audi 80 B4 med breie 17" felger?

Anbefalte innlegg

Her er bilder av 9x17 et18 på min S2. Med 215/45-17..

Subber litt, har ikke valset.

P5040634.jpg

P5040636.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder av 9x17 et18 på min S2. Med 215/45-17..

Subber litt, har ikke valset.

SWEET! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5 x 17 RH ZW1 har innpress 53. Med 20mm adaptere får du total ET på 33. Jeg har 25mm adaptere og større dekk (225/45-17). Har noen ringer på gang og blir det for trangt så bytter vi bare adaptere så får du 5mm gratis ;)

høres bra ut... jeg trenger litt bredere bak ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke mye bedre plass på coupe kontra sedan? Har dessverre ikke bilder fra tia det satt 9,5x17" ET30 med 235/40-17 bak på min B4. Dekkbana hadde greit strekk og var kant i kant med skjermbua. Dekket gikk innafor hvis du pressa ned på ene sia. Men det subba i de verste dumpene med folk i baksetet. Felgene stakk ca 2 cm på utsida av skjermbua. Tyskerstuk : ja : Ser rått ut, men understyrer og quattro-drivverk er ikke glad i slikt. Bilen er for øvrig senka med 30mm eibach fjører og ikkeno valsing.

Edit. Leste signaturen nå.. Er det avant du har så er det vel bedre plass der igjen kontra sedan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer som du sier Anders. Bedre plass bak på coupe i forhold til sedan.

Avant vet ikke jeg hvordan det er med plass i forhold.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder ønskes av Audi 80 B4 med:

- 8.5" x 17"

- 9.0" x 17"

- 9.5" x 17"

- 10.0" x 17"

Gjerne med info om innpress, dekkdimensjon og senk. Har noen RH ZW1 felger som skal på min, og lurer på hvilke ytterringer jeg skal gå for, helst uten å valse.

Jeg kan begynne:

Vedlagte bilde er med:

Framaksel: 9.0" x 17" ET20 - 225/45-17

Bakaksel: 9.0" x 17" ET20 - 225/45-17

Senk: Ukjent

Valsing: Ukjent

Hadde 8.5x17 med 215-40/17 og 40mm senk på min gamle b4,med litt stive fjører, perfect syn og ikke noe sub. Så lenge det ikke er 4x85 kg karer i bilen, subber litt i svingene da med litt fart inn å ut: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må huske på at det er gyselig trangt på b4`n. På rs2`n er det ikke plass til mer enn 9" max uten å valse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit. Leste signaturen nå.. Er det avant du har så er det vel bedre plass der igjen kontra sedan.

Avant er helt lik sedan. Men RS2 er ulik som nevnt. Hadde 10" felgene bak på en S2 coupe jeg hadde før. Der var det valsa bak men det subba godt for det. Men var bedre plass på innsida på den enn på sedanen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går med vold og vaselin ;) Ser muligens ut for at det blir 9x17 bak og 8.5x17 fremme. Litt triksing med ET så får vi nok dette på plass. Hvis ikke så får Petter Bukkholm innfinne seg i å bytte ringer med meg slik at jeg får 8.5" bak også, og han får 9" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, blir trang med andre ord.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.