#1 Skrevet Juli 17, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i noen nye slike uten om på møller? Måtte bestilles fra tyskland og tenger de i dag. De er til svinghjulet på en 1,8 gti 8v. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg har hatt stort hell hos min lokale Tools butikk. Sikkert litt varierende hva de har, men kan jo være et forsøk. Se her: http://www.tools.no/?aid=9082006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2008 Prøve de tror jeg. Ligger jo et steinkast unna så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2008 Ja. Lykke til :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2008 blææ.. Hadde ikke der heller. kun m6 og m8. Dette er vel bevisst fra vag tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2008 byggmakker har kanskje bolter i M7. har iallefall det på byggmakker i ski. begrenset utvalg, men noen få størrelser edit: ring rundt å høre med de firmaene som har skruer og bolter, så slipper du å reise rundt hele byen for å finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2008 Husker jeg trengte 4x M7 skruer til en moped jeg hadde en gang, og skulle jeg kjøpe hos jernvare handelen måtte jeg jo kjøpe en eske siden dette var så spesielt, men BMW verkstedet her hadde liggende, fikk de veldig billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2008 http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=1901011848&n=1387910259 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i noen nye slike uten om på møller? Måtte bestilles fra tyskland og tenger de i dag. De er til svinghjulet på en 1,8 gti 8v. Ring til Tingstad på Kaldbakken, de har nok det du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2008 Ring til Tingstad på Kaldbakken, de har nok det du trenger. Det var nok et godt tips ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2008 jøss selger de nyttinge ting på mobilsentrum og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 17, 2008 jøss selger de nyttinge ting på mobilsentrum og! Hehe... Javist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 17, 2008 tingstad har ikke heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 17, 2008 Würth har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 17, 2008 Würth hadde ja, men 700 spenn blir litt for drøyt. Måtte kjøpe ei hel pakke med 100stk. Ingen som har noen brukte? Oslo omegn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 17, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i noen nye slike uten om på møller? Måtte bestilles fra tyskland og tenger de i dag. De er til svinghjulet på en 1,8 gti 8v. Høres ut som du har fått feil delenummer. 83 GTI DX motor skal ha skrue N 100 134 01 (tolvkant skrue) og den har de 400 stk av på hovedlageret Det er M7x40x20 for 210mm svinghjul/clutch. Lagervare på Ensjø,ryen,erik arnesen skøyen og Møller nord Den som er tysklandsvare er N 010 406 3 (sekskant) og er til de andre motoriseringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg har slike liggende på verksted, hvis du ikke får tak i dem i Oslo og du har lyst til og kjøre til Sarpsborg så kan du sikkert få kjøpt mine, de er nye og ligger i en pose fra Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 17, 2008 Høres ut som du har fått feil delenummer.83 GTI DX motor skal ha skrue N 100 134 01 og den har de 400 stk av på hovedlageret Det er M7x40x20 for 210mm svinghjul/clutch. Den som er tysklandsvare er N 010 406 3 og er til de andre motoriseringene. Jævler ass! Ta turen igjen i morgen da. Med delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 17, 2008 Jeg har slike liggende på verksted, hvis du ikke får tak i dem i Oslo og du har lyst til og kjøre til Sarpsborg så kan du sikkert få kjøpt mine, de er nye og ligger i en pose fra Møller. Skjærer det seg igjen tar jeg turen til sarpsborg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...