#1 Skrevet Juli 17, 2008 Hei etter mye om å men så fant jeg hvilket rør som er hull i å det er det det er bilde av:D lurer på om noen har et sånt liggendes i orginalt eller evt samco eller noe sånt eller om noen vet hvor man kan få kjøpt noen sånne te en ikke for dyr penge:D mvh thomas bilde ligger under og dele nr er 034145746am det er en audi s6 2,2 tq som det er snakk om:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2008 hmm... Ser ikke noe bilde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2008 fikk lagt inn nå sorry:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2008 bumpern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2008 Er dette til en Saab? Kanskje skrive litt hvilken bil/motor/årsmodell det gjelder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2008 selvsagt er det ikke te saab er jo vag forum:D men ja vet jeg glemte skrive det er til en audi s6 2,2 tq:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...