Trondheim: Interesse for Omvisning og møtekveld på Møller bil?

Anbefalte innlegg

Har ikke tatt kontakt med Møller enda, men det var rykter om at de gjerne ville stille seg villige til å arrangere en slik kveld.

 

I Forbindelse med Roadshowet ble utvekslet noen ord om vi kunne invitere oss selv til Møller bil for å samles og la de vise seg litt fram, samt at vi kan vise litt hvem vi er og hva vi driver med. Er dette av interesse for noen? Nord-trøndere er selvfølgelig også velkommne til å gi seg med..

 

Tidspunkt og dato for dette er litt tidlig å si enda, så her er man åpen for innspill :)

 

 

(Dette blir mer som en interesseskjekk for å se om det er noen som er interessert, hvis ikke dropper vi det. Jeg ser ikke poenget i å troppe opp for å promotere lokallaget\regionen om vi blir 2 stk :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de stiller med noen nye biler som man kan se på, og litt informasjon om deler osv... Så hadde jo dette vært morro.

 

Kunne godt tenkt meg å sett noen av de nye modellene uten en selger som henger over skuldra og ser dumt på deg når du er for ung til å kjøpe slike biler, eller bare sier at du kommer for å titte på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært morsomt med en slik kveld ja. Jeg stiller så fremt det ikke blir på dagtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært morsomt med en slik kveld ja. Da må de forøvrig smøre smilebåndene sine der oppe først;)

 

(Var litt usikker på om jeg turte poste den siste kommentaren der med tanke på den diskusjonen som foregår i en annen tråd, men tok sjansen:) )

 

Hvilken tråd? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig og fått til noe slikt ja! Er med jeg iallefall, såfremt jeg er hjemme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo et flott tiltak så lenge begge parter viser seg fra en god side. Hva Møller angår kan vi ikke gjøre noe med, men innad i klubben bør vi klare å holde en viss kontroll.

 

For å vise at vi faktisk er litt folk og at vi er seriøse må vi, som Vidar sier, vite om det er noen av medlemmene her som vil være med på dette. Vi arrangerer ikke noe sånt på grunnlag av "jeg kommer kanskje om det er sol og medvind den dagen" (no offense til noen av innleggene over, det virker bare på generelt grunnlag som om det er reaksjonen hvilken som helst tilstelning blir mottatt med).

 

Om dette skal være realiserbart trenger vi å kjøre en påmelding, og da får vi heller finne noen generelle dager i uka eller lignende som kan fungerer som alternativer (vi snakker uansett ikke om å gjøre dette før etter sommerferien) slik at ikke halvparten av deltagerne må melde avkall den dagen den eksakte datoen kommer på bordet. Stille samtykke kan vi ikke akseptere i denne sammenhengen, så sier du ingenting er du ikke medregnet og sjansen for at dette kommer til å skje reduseres dertil.

 

Gi ljud fra er!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan tenke med å komme, men har bare annledning på kveldene og i helgene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg å bli med jeg og :) såfremt det skjer på kveldstid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt lyst til å høre om aktivitetene som kan forekomme før jeg svarer ja/nei:)

Jeg personlig har ikke noe spesiell interesse for nyere Vag....og gidder ikke høre på utstyrslista til nye Q5/Q7.

Mer interisert i de lett eldre vag og sosialiteten rundt det temaet :)

 

Vet ikke hvordan Møller i trondheim har av tilbud i utstillingshallen? Vet jo mange forhandlere med respekt for sitt merke har jo et lite utvalg i utstillings modeller av eldre årgang (Golf1/2 gti /Urq/Cq) :)

 

I utgangspunket er jeg klar til å dra en kveld , men venter litt med å svare jeg hører hva Vidar finner ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh! passer fint nå til helga! da kommer jeg fra nord og skal overnatte.. i treim:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er intressert ,

alltid spennde å kikke på nye modeller :P selv om en ikke har råd ennå.

Bør ikke være i jobb tid på hverdag hvertfall da det blir vel litt utfordrende for de fleste , men kveldstid /helg går utmerket. Om ikke det er det mest spennede å kikke på nye biler så kan enn jo ta opp tema som bildeler, eller rett å slett være litt sosial med bil intressert "ungdom"

kan kanskje kombineres med en pizza eller burger (salat for de som ønsker det )

Hadde vært morro å fått med seg mest mulig folk på dette, er et fåtall jeg selv har møtt ennå :P

 

 

ps viktig med potensiell dato så enn får lagt inn søknad til høyere makter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh! passer fint nå til helga! da kommer jeg fra nord og skal overnatte.. i treim:)

 

Tror nok vi må ha litt mer tid på oss, da det er ferietilstander både i klubben og sannsynligvis hos Møller enda. :) Prøver å ta kontakt når hverdagslivet kommer seg på plass igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også skyte inn her at Møller Bil Trondheim kom bort til oss når vi var der på Roadshowet og sa at de drev og planla langåpent en gang eller to utover høsten, og det hadde vært veldig hyggelig om lokallagslederen der oppe tok kontakt med dem slik at de kunne være med på dette arrangementet. Han syntes at klubben virket veldig seriøs og bra og ville gjerne få et tettere samarbeid med lokallaget.

Jeg husker ikke navnet på han fra Møller bil som fortalte oss dette, og har ikke tid til å lete nå, men det er mulig det står i en av Roadshowtrådene. Men det er bare å spørre etter han som hadde ansvaret når vi var der med Roadshowet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også skyte inn her at Møller Bil Trondheim kom bort til oss når vi var der på Roadshowet og sa at de drev og planla langåpent en gang eller to utover høsten, og det hadde vært veldig hyggelig om lokallagslederen der oppe tok kontakt med dem slik at de kunne være med på dette arrangementet. Han syntes at klubben virket veldig seriøs og bra og ville gjerne få et tettere samarbeid med lokallaget.

Jeg husker ikke navnet på han fra Møller bil som fortalte oss dette, og har ikke tid til å lete nå, men det er mulig det står i en av Roadshowtrådene. Men det er bare å spørre etter han som hadde ansvaret når vi var der med Roadshowet.

 

Satt med noe av det samme intrykket.. Vår kjære leder hadde desverre ikke anledning til å møte opp pga jobb, men vi får prøve å gjøre ett forsøk på å ta kontakt nå isteden. :)

 

Kan ikke se at navnet på denne personen står noe sted (Jeg har lett ;)) og jeg tenkte derfor å ta kontakt med dere som var med Roadshowet for å få tak i denne personen. Hvis dere kan få tak i navn og kanskje ett telefonnummer og sendt dette til meg, så hadde jeg satt pris på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se hva jeg finner ut. Jeg legger det ut her så snart jeg finner det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som jeg innledet RoadShow med i Trondheim heter Tor Martin Johansen. Han var dog på ferie når vi var i Trondheim slik at det var Jørgen Rønnedal som tok seg av oss under vårt besøk. Jeg anbefaler derfor at dere tar kontakt med Jørgen i første omgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på dette jeg ja :)

Sto og snakket med Roger litt da han fra Møller nevnte dette med å prøve å få til et bedre samarbeid med klubben. Synes det virker som et positivt forslag i allefall :) Men vet i allefall det er en del som er på ferie der nå da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som jeg innledet RoadShow med i Trondheim heter Tor Martin Johansen. Han var dog på ferie når vi var i Trondheim slik at det var Jørgen Rønnedal som tok seg av oss under vårt besøk. Jeg anbefaler derfor at dere tar kontakt med Jørgen i første omgang.

Rønndal? Ikke Jørgen Rande Dahl du mener? Snakker litt rart disse trønderne vet du Skotner! :P Jeg ville uansett bare tatt kontakt med Tor Martin, kjapp og saklig kar å jobbe med. Har jobbet en uke med ham som "ekstramannskap", veldig flink. Kan og godt se for meg at han er mannen som blir satt til slike arrangement.

 

Mitt forslag: ta det en lørdag etter klokken 15. Jeg tipper flere VACN-medlemmer kan på en lørdag og det er rett etter stengetid. Eventuelt gjøre et forslag om at vi møter 15:30~16:00 så de hos Møller Trondheim kan få i seg en liten matbit etter sin ordinære arbeids-lørdag. Eventuelt kan Møller Trondheim gjøre en langåpen lørdag i samarbeid med VACN, og da er de sikkert mer fleksible ift sine faste mannskaper, men det er jo noe man må komme til felles enighet om. Sikkert noen entusiastbiler (forhåpentligvis både VW og Audi) i Trondheim lokallag som kan parkeres utenfor på Avis-plassene.

 

Jeg stiller om dette ikke er for "vrient" ila uken, er uansett ganske kjent i anlegget der, men artig å stille for å få med folk uansett.

Kan jo se om ikke lille-Meland gidder å få avsted S2en sin og : rolleyes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi får dette til slik at det passer inn, så skal i allefall jeg stille med RS2`n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.