skvettlapper - hvor kjøpe (kollevold er tomme)

Anbefalte innlegg

trenger skvettlapper, men kollevold er tomme en stund fremover så trenger tips til andre steder de har, eller andre materialer/produkter som er egna...

fargen må være sort, og materialet må være felksibelt....tips!? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopower har OMP rallyskvettlapper, de er laget av halvstiv plastikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forespørsel sendt!

noen med tips til å få kjøpt egnede materialer andre steder? tenker da på "gummi"matter eller lignende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmeste alternativ for deg er Gundersen motorsport på Røa. Eventuelt ta en kortere langtur til Pedersens racing i Greåker (som f.eks. kan kombineres med noen timer som tilskuer på Rudskogen i morra;)).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jaggu litt å velge i allikevel, ja! skal kikke litt på hva de har å tilby...

takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var innom på tema en tur i dag, og der selger de faktisk en del gummimatter som kan benyttes! de har i 6, 8 og 10mm hvorav den på 6mm absolutt kan nyttes som skvettlapp!

men det jeg tok med meg var ei gummimatte beregnet for bagasjerom. 2-3mm tykk og passe fleksibel også fikk man i underkant av 2m2 for 250,- så det var kurant. oppdaterer i tråden min da det er på plass!

takk for innspill :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.