#1 Skrevet Juli 18, 2008 Har slark i rattet på 2`er Golfen, jeg kan kanskje trekke rattet 0,5-1,0cm rett ut:o Hadde av ratt og hendler her om dagen for rengjøring mm. og la merke til det etter monteringen. Joda, jeg har sjekket at alt ble montert forskriftsmessig, og både mutter og skive er på plass til rattet. Bolten som låser rattstammen fast i dashbordet er også på plass:) Så hvem, hva, hvor må jeg bytte for å få det tight å fint igjen? Noen som har en fin Akte tegning å by på kanskje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 sitter jo ei fjær og en låseskive til den innafor rattet når du tar det av, er den der fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2008 sitter jo ei fjær og en låseskive til den innafor rattet når du tar det av, er den der fortsatt? Til den? Såvidt jeg kan huske så er hendlene skrudd fast med 3stk skruer, og bak der var det ingenting: klø : Rattnavet med slepering går rett på vindusviskerhendelen, tror jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 nr 17 og 18 er det jeg snakker om. det kan jo være noe annet også såklart men slarken ut og inn minner om den gangen jeg glemte den fjæra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 Nå ble jeg usikker her: klø : Det må jeg sjekke imorgen;) Takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...