#1 Skrevet Juli 18, 2008 Hei! Noen som kan hjelpe meg med et enkelt spørsmål?? Hva kan jeg smøre på hengslene på dørene? Jeg tok en grundig vask langs lister og drenering i dører, fjernet skitt, støv og ruststøv og sprayet på med "6 in 1" spray. Kom så på at jeg muligens bør smøre hengslene med noe "tykkere" enn den tynne "6 in 1" sprayen. Hva kan jeg smøre med? takker på forhånd for hjelpen! torbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 Jeg bruker Lithium-fett på sprayboks. Blir hvitt da, så synes jo, men fungerer fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2008 Det klassiske er såkalt "symaskin" olje, men enhver olje som er tykk er perfekt, da den ikke renner av så lett. Bruk f.eks. noen dråper motorolje, eller sykkel/mc kjedeolje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 Jeg bruker biltema universal fett, funker knall bra det og blir ikke borte, all støv og dritt legger seg da utenpå fettet og trekker ikke inn i leddene som det gjør med olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 Jeg bruker crc autolube som er utrolig bra og ikke minst frostbestandig og vannavvisende, noe som er kjekt om vinteren. Dette kommer på sprayboks, og har en blåaktig farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2008 Kanon! Tusen takk for mange gode tips! torbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...