#1 Skrevet Oktober 19, 2004 Regner vel egentlig ikke med at folk er så veldig gira på å legge ut bilder av vinterdekka sine, men jeg klinker til med før og etter bilder på min bil når jeg la om i dag. Sommerdekk: BBS RS 7" og 8" med 205/45/16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2004 Vinterdekk: Ronal 6" med 175/70/14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2004 Har ingen bilder, men akkurat samme vinterfelgar som deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Sture Nerhus Har ingen bilder, men akkurat samme vinterfelgar som deg da er vi 3 (nesten jaffal)!! å nå jeg slipper å legge ut bilder sia Lars Thomas gjorde det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 19, 2004 Her er gode gamle Lurifaks'en min på vinterfelgene som fulgte med da jeg kjøpte bilen! Audi'en min kan såvidt skimtes i bakgrunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2004 Her er bilde med de "nye" vinterfelgene. Stod på den GL Golfen jeg kjøpte forrige høst... (Som forøvrig er blitt delebil.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe nye vinterdekk i morgen, så vi får se om det blir bilde etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2004 Gleder meg til å se felgene Per. Vi må få nærbilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 19, 2004 Å, du skal få nærbilder av hvor RENE de er blitt!!! Jeg tror aldri jeg har lagt ned så mange arbeidstimer i å vaske et sett med felger, møkka ligger jo flere mm tykt, skulle tro den er brent fast! Og en rettelse til tidligere innlegg, jeg TROR ejg skal kjøpe nye dekk i morgen, jeg har nemlig hittill bare vasket 2 av felgene, så jeg håper å få litt fortgang på vasken i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Her er bilde med de "nye" vinterfelgene. Stod på den GL Golfen jeg kjøpte forrige høst... (Som forøvrig er blitt delebil.) Må si det hjalp litt på looken med de nye felgene, ja.... Det var ikke blant de som ble stjålet for nokre vekar sia...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 20, 2004 Mine vinterhjul: Momo GT 7,5 x 17" - Piggfrie vinterdekk Yokohama et eller annet 225/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2004 Litt dårlig felg-bilde, men her er iallefall mine vinterhjul. 7.5x16 MilleMiglia - 205/55-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2004 vel da var jeg over i vintermodus *snufs* skal forresten kalipteren stå så knødd oppi felgen? fikk ikke en finger mellom felgen og kalipteren en gang! snakkes neste år deilige sommerfelger... valget av vinterdekk falt forresten på Vredstein Icetrac 175/70-13 m/pigg.. til 2165,- kr ferdig montert! Geniale priser og TOPP service hos Johs Lunde Dekkservice avd. Haugesund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2004 Var å kjøpte 2 nye vinterdekk til polo'n i går.. Type 155-13".. Så dere kan vel sikkert se for dere en hvit (krokan edition) gammal polo med rustne stålfelger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 22, 2004 Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 22, 2004 Er noe tidlig syns jeg også... Går vel iallefall en måned til med sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : bedre føre var... tenk deg scenarioet der du står i 10cm dyp snø og polert asfalt kl 07.45 om morgenen og jobben begynner 8. og der står du med heeelt nedslitte sommerdekk og ingen vinterdekk. så ja, tok dem på litt før jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : Angrer nesten litt nå - det er ikke så kaldt nå om dagen nei, men det kommer nok. Det var kaldere for litt siden, da måtte jeg skrape is av vinduene 3 dager på rad. Tror ikke jeg gidder å bytte tilbake. Det er ikke alle som bor i gåavstand til jobb heller. BB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 22, 2004 poloen på 13" rial felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 22, 2004 Dette bilder er 2 år gammelt........ Par dager etter at jeg hadde kjøpt bilen.... var 17 år Polo`n ser litt bedre ut nå men samme vinterfelgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 22, 2004 her er bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen Må si det hjalp litt på looken med de nye felgene, ja.... Det var ikke blant de som ble stjålet for nokre vekar sia...? Nei, de felgene har jeg fortsatt, det var disse felgene som ble stjelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 22, 2004 Her er mine vinterhjul. Ikke montert enda.....Håper det blir leeeeenge til...klarer meg godt enda, UTEN quattro og vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen bedre føre var... tenk deg scenarioet der du står i 10cm dyp snø og polert asfalt kl 07.45 om morgenen og jobben begynner 8. og der står du med heeelt nedslitte sommerdekk og ingen vinterdekk. så ja, tok dem på litt før jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...