#51 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Må nok det, skal jo ut i grisgrendte strøk i ettermiddag (les:Lillestrøm og Autofilmessen). Aner jo ikke om det kan være isete på veiene der ute. Du får nesten ringe veimeldingssentralen å høre om det er kolonnekjøring over fjellet (Karihauen) også? : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 3, 2004 bruker di samme felgene på vinteren j.. har oxo blåe tusen metere som ikke er på bildet da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 3, 2004 Her er mine ATS Cup 7x15" ET20, pussa opp med pulverlakkert senter og nypolert kant Nokian RSi 185/55-15 H&R 15mm spacers bak Nei, det subber ikke! Ja, bilen skal pusses opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Her er mine ATS Cup 7x15" ET20, pussa opp med pulverlakkert senter og nypolert kant Nokian RSi 185/55-15 H&R 15mm spacers bak Nei, det subber ikke! Ja, bilen skal pusses opp! Faen så tøffe felgene dine ble til slutt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 3, 2004 Golfen med vinterdekk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 12, 2004 Da har denne gutten også fått bytta dekk... snødde no jævlig her i dag. Utrolig kult å ha fått testa Quattroen ordentlig på sommerfelga Men det ble litt skummelt å fare rundt på veiene slikt. Ble noen lugubre bilder, men kjører på.. Før: 215/45/17 Etter: 195/65/15 Ble mye bil og lite felg :D Og ja.. det er gule blinkelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 20, 2004 Her er mine : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 20, 2004 triller rundt på Nokian RSi (som det ble skrevet om i en annen tråd under dekk og felg) på originale 1992 15" felger. I grunnen pene felger, minner meg om Bugatti EB110 felgene (dog en størrelse mindre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 21, 2004 her er mine vinter felger og dekk.. de billigste 17" vi hadde og fulda rotego 225/45-17 piggfrie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 21, 2004 Helt greie felger men litt vanskelig (trang) å holde rene... Speedline / Audi 7x15" ET 37 , Bridgestone Noranza 195/65-15.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 21, 2004 På bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 21, 2004 og bildet ble tatt etter seiers ølen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 22, 2004 Hehe.. Mobiltelefon rett før mørkest frembrudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 23, 2004 Da var omsider bilen heist opp også, så nå slipper jeg å brøyte nabolaget og alle andre steder jeg kjører. Med sommerhøyde gikk det en ti-pakning under fronten (på høykant faktisk), mens nå går det nesten to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 23, 2004 Satte på to av vinterdekka i går kveld, får på de to siste idag.. *vente på at sjefen får lagt om* Men skulle nok hatt justerbart senkesett ja, VELDIG liten plass i hjulbuene bak.. Skal prøve å få tatt et bilde etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 23, 2004 her er min med vinterdekk.. 18toms rs4 med 225/40 dunlop sp sport winter.. syns felgane virka veldi små i forhold til sommerdekkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 23, 2004 da tør jeg ikke spørre hva sommerfelga er jeg har 13" jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 23, 2004 Mine vinterfelger: MOMO Sport 8x17 med 225/45 Nokian Hakkapelitta 4 pigg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 24, 2004 Vinterklar ja...225/40-18 Nokian Hakkapellita 4 PIGG:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 24, 2004 14" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 24, 2004 Opprinnelig postet av Ketil Stendahl Vinterklar ja...225/40-18 Nokian Hakkapellita 4 PIGG:D [ ] Grom bil !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 24, 2004 Bruker orginale Audi 15" felger med 195-65-15 kumho piggdekk. Gleder meg allerede til våren og til å få på BBS felgene i 18" igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 24, 2004 Da har man endelig fått på vinterhjula og fått tatt et lite bilde.. Tatt med mobilen så er ikke så bra kvalitet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 24, 2004 Her er mine 13" vinter felger på poloen ikke så pene men mye bedre enn stål felger bilde: http://home.no.net/oenega/p1.JPG et til http://home.no.net/oenega/p2.JPG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 25, 2004 Her er min med 195.65.15 Hakkapellita Q. Sitter som faen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...