#26 Skrevet Oktober 23, 2004 Mine vinterhjul, 17 tommere med 225/45 DUNLOP SP WINTER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2004 Her er mine "nye" vinterfelger. Jeg kjøpte disse brukt fra Knut Arne Oppigård. De var ikke veldig pene i finishen, så jeg tenkte jeg kunne gjøre litt med dem. Jeg pusset kanten så den ble nogenlunde blank, og lakkerte senteret koksgrått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2004 Ett nærbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2004 Her er mine, "gromlekre" 5,5x13" som virkelig får folk til å gispe og falle av misunnelse(Not) Synes faktisk de orginale stålfelgene er penere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : Var på galdhøpiggen skisenter i helga, og det var snø på veien fra lom til bøverdalen og hele veien opp til juvasshytta. Var greit å ha vinterdekk ja (og enda 'greiere' med quattro ). Statoil i lom gjorde god handel på selge hurtigkjetting til folk med for- og bakhjulstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 25, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Var på galdhøpiggen skisenter i helga, og det var snø på veien fra lom til bøverdalen og hele veien opp til juvasshytta. Var greit å ha vinterdekk ja (og enda 'greiere' med quattro ). Statoil i lom gjorde god handel på selge hurtigkjetting til folk med for- og bakhjulstrekk Off Topic: Så det ble "pysje" i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 27, 2004 jeg har ikke vinter hjul jeg.... kjøpte heller en vinter bil i steden;) Den var jo faktisk billigere en ett sett med hjul: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Off Topic: Så det ble "pysje" i helga? Fortsatt Off-topic: Jau 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Fortsatt Off-topic: Jau siste OFF-TOPIC: Jeg MÅTTE bare ha med denne Lars Thomas...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : Ja, og nå skal vi med quattro snart ha det gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 27, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland siste OFF-TOPIC: Jeg MÅTTE bare ha med denne Lars Thomas...hehe oh yes... endelig EN blondine da Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 27, 2004 Isbelagt asfalt her i kveld Legger om til nyinnkjøpte Nokian RSi i morra. Ble imponert over Quattroen når den dro seg fram på isen med godt brukte sommerdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss gutter, dette var tidlig! Ser dere snø allerede??? : eek : Er ikke alle som bor midt i oslo vet du:D er ikke snø her oppe enda heller men det er glatt om natta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bakken Er ikke alle som bor midt i oslo vet du:D er ikke snø her oppe enda heller men det er glatt om natta... Joa, jeg bor i Oslo, men de første som svarte i denne tråden var jo også herfra, derfor kom jeg med den uttalelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 28, 2004 ja da.. jeg skjønte det...har bilde å legge ut men har ikke fått lært meg det enda.. hvordan j gjør det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 28, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bakken ja da.. jeg skjønte det...har bilde å legge ut men har ikke fått lært meg det enda.. hvordan j gjør det.... har du bilde som ligger på DIN PC, bruk :Attach file og browse etter bildet på din PS.. Ligger bildet på internett, bruk:IMG-knappen og lim inn bildets adresse i feltet som kommer opp.... LYKKE TIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 28, 2004 Her er vinterfelgene mine, bildet ble tatt før jeg monterte stylingen. Felgene er originale parabol- felger til A3. Dekkene er Falken Espia i 225/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 28, 2004 Mine sommer dekk. Liker ikke felgene men de fulgte med bilen, for se om det blir noe nytt til sommeren. 195/55-15 (Selv om det kanskje ikke ser sånn ut så er bilen faktisk senka 30mm.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 28, 2004 Med vinter dekk på stål felger. 155/80-13 (Bilen er fortsatt senka ja.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 28, 2004 Viste dere forresten at Scirocco'n min er like høy/lav som en Porsche 944? Scirocco'n står på en platting og ser derfor kanskje litt høyere ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 31, 2004 Vinterdekka mine som er akkurat så store som sommerhjula mine.. 205/55-r16.. Kanskje ikkje dei beste vinterdekka. Men time will showe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Vinterdekka mine som er akkurat så store som sommerhjula mine.. 205/55-r16.. Kanskje ikkje dei beste vinterdekka. Men time will showe.. Bildet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 3, 2004 Da har også jeg lagt over til vinterdekk. Utseendemessig ser det nå ut som om jeg har stjålet hjulene til Flybussen. Etter å ha "blitt vant til" å ha 19" på bilen, ser det unektelig stusselig utmed "bare" 17". Så nå gleder jeg meg allerede til våren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Da har også jeg lagt over til vinterdekk. Utseendemessig ser det nå ut som om jeg har stjålet hjulene til Flybussen. Etter å ha "blitt vant til" å ha 19" på bilen, ser det unektelig stusselig utmed "bare" 17". Så nå gleder jeg meg allerede til våren! Du måtte bite i den sure grøten på den andre siden etter vann (eller hva det heter:D:D ) til slutt du også ja? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 3, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Du måtte bite i den sure grøten på den andre siden etter vann (eller hva det heter:D:D ) til slutt du også ja? Må nok det, skal jo ut i grisgrendte strøk i ettermiddag (les:Lillestrøm og Autofilmessen). Aner jo ikke om det kan være isete på veiene der ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...