#76 Skrevet November 25, 2004 Akkurat vært ute og testa dekka litt.. Positivt overraska over Nexen dekken jeg kjøpte gitt.. Sitter veldig bra på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 27, 2004 Da har vinterdekka fått litt snø under seg.. Ble lagt om i all hast etter første snøfall her i Sarpsborg.. Ble litt glatt med 225 sommerdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 28, 2004 Måtte bare kjøre bilen en tur ned i gården, sjekke om det ble noe bra bilde.. bilen er jo satt inn for vinteren.. Men her er den med vinterfelgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 28, 2004 Her er bilen i vinter habitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 30, 2004 A4`n med vinterfelger.. 205/55-16 Hakkapellita Q.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 3, 2004 Jeg kjøpte Nokian Hakkapelitta 4 205/55/16 til vår Passat 99 STV. Kan ikke annet si enn at jeg er kjempefornøyd! Selvfølgelig litt støy men jøss hvor gode på sne! Jan D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 4, 2004 Mine møkkete nylakkerte vinterhjul, 215/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...