#26 Skrevet Juli 20, 2008 Hvis det er dette du lever av så var det meget bra reklame ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 20, 2008 Resultatet ble jo kjempebra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2008 Hvis det er dette du lever av så var det meget bra reklame ihvertfall Hehe... Delvis. Jeg er ambulansepersonell på fulltid, men turnusen tilsier at jeg kan drive et slikt firma i tillegg, så da grep jeg sjansen, før noen andre gjorde det. Takk for det, håper flere har samme inntrykk Resultatet ble jo kjempebra!! Takker, jeg er fornøyd, i hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 20, 2008 Av 100, da eller...? Hehe... Takker! Ta turen du og, så får vi liv i din også Av 1000 tenkte jeg da , men for alldel...... , 10 av 10 ja Har ikke no S2 lengre jeg , så du sparer deg jobben der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 20, 2008 Men så er det da ikke Lom S2-Bilpleie jeg driver heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 21, 2008 Hoh...den ble NAIS Syns den så forfærdelig blank ut da jeg møtte Knut i helga ja.. Meget mulig du blir kontaktet av en sort 90-eier (ikke hudfarge altså..) oppi dalstroka ganske snart for å se om du kan gjøre no trolleri med den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 21, 2008 ble skikkelig bra Mye tar du for en slik jobb brage? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 21, 2008 Hoh...den ble NAIS Syns den så forfærdelig blank ut da jeg møtte Knut i helga ja.. Meget mulig du blir kontaktet av en sort 90-eier (ikke hudfarge altså..) oppi dalstroka ganske snart for å se om du kan gjøre no trolleri med den.. Bare å si fra det, vettu ble skikkelig bra Mye tar du for en slik jobb brage? Er du interessert, kan du heller sende meg en PM Kommer nettside etter hvert, den lages as we speak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 21, 2008 Så meget bra ut Brage, blir nok god buisness av slik reklame! 99% Knallbra 1% eksosrørene ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 21, 2008 Jeg så på dem, og tenkte at jeg gidder ikke sette meg til med sandpapir... ikke hadde jeg heller:p skulle nok fått dem fine igjen, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 21, 2008 Ble konge bra dette Brage Men nå må Knut fikse den antenna si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...