#1 Skrevet Juli 18, 2008 har handla meg rs2 speil til min s2 coupe. men innfestninger er ikke like i forhold til de orginale speilene. så til dere som har montert slike før på en annen bil enn rs2, hva trenges av deler for å få skrudd fast speilene på dørene. er det mulig å bytte om nederste del på speilene slik at jeg får festet de? eller må jeg handle noen deler på møller? om jeg må det, kom gjerne med delenummer:) takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 Du får alt du trenger av fester til orginale RS2 speil på Møller, jeg har gjort det selv og det var omtrent plug and play. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2008 Du får alt du trenger av fester til orginale RS2 speil på Møller, jeg har gjort det selv og det var omtrent plug and play. ok. det høres bra ut. takker for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 http://www.vagcat.com/epc/cat/au/RS2/1996/41/56/473389/ Den plata der må du ha om du ikke fikk den med!.. Husk å bestille deg de knottene over skruehullet også! pirke pirk..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 Hvordan ser speilfoten din ut da? Den med 1 skrue gjennom? Har slike jeg, passet fint. til 80`n, ikke coupe. Kjøpte adapter plate også, men de vet jeg ikke hvordan fungerer. Så er det vel forskjell på foten til porsche speil og porsche/rs2 speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...