Anbefalte innlegg

Øyelokk og nå så hjelper det enda mer.. :-)

 

Det lille forandrer ganske mye.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Jørgen Skogen Solstrand

Øyelokk og nå så hjelper det enda mer.. :-)

 

Det lille forandrer ganske mye.. :-)

 

WORD :) Men bare skifte av grillen blei pent ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Suvdal

WORD :) Men bare skifte av grillen blei pent ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Ble jo knallbra det der: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått rett grill nå da.....blei pent det ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja.....ble veldig bra. Mattig vet hva de gjorde da de utvikla grillen til Passaten, selv om det ikke skulle mye til. Men.....du mangler bare å få montert tåkelysa som ligger hjemme hos meg å venter på deg. Da vil bilen straks bli mer "underbitt" om du skjønner, og virke myyyye bøsere på veien. Skal love deg det vil virke som om du har en mye lavere bil også, ved å forskyve mye av tyngdepunktet via lysa NED !!! Høres kanskje rart ut, men det er iallefall min erfaring etter å ha kjørt med tåkelys på en noenlunde samme bil i mange år nå. Et "must" på en ellers ganske traust front. Optic`en for å kalle det det blir mye mer riktig.

 

Lykke til !!

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SCHTILI!!!:D Blir bra med øyelokk, enda mer bad-look liksom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bad-locken til passat synes nå jeg er for stor. jeg personlig har øyelokk og synes det er penest.

 

Nice grill foresten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes forlenget panser funker fett oxo jeg... har samme grill som du har montert.... skal bytte grill jeg da men.... finne noe som passer til RS-Stylinga....

resize of resize of picture 050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thommy Pettersson

synes forlenget panser funker fett oxo jeg... har samme grill som du har montert.... skal bytte grill jeg da men.... finne noe som passer til RS-Stylinga....

 

Jeg liker panser forlenger på denne bilen, men grillen liker jeg bedre en nettingen nede, hvorfor ikke kjøpe org fra rs4 slik at du kan beholde grillen slik den er=??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Runar Jensen

Jeg liker panser forlenger på denne bilen, men grillen liker jeg bedre en nettingen nede, hvorfor ikke kjøpe org fra rs4 slik at du kan beholde grillen slik den er=??

 

Bare å sette på svart netting hjelper mye mer.. Har personlig det! RS4 er jo pent det også!!

Plast badlook hadde jeg på min i begynnelsen men ble fort "stygg"... Så skal du ha badlook så sats på bøse blick ;)

 

Emblemløsgrill tar seg utrolig bra ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT men er det Bling Bling kapsler jeg ser på bildet Tommy ?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.