#1 Skrevet Juli 18, 2008 Hei har dessverre funnet ut at jeg trenger nye felger og fant noen med et35 , tenkte at brakka må senkes en gang og lurer på om det vil gå bra med stag og div oppi der. om det vil ta borti subbe osv. Blir 225-40-18 orginalt er vel 45 eller 42 et tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 Hei har dessverre funnet ut at jeg trenger nye felger og fant noen med et35 , tenkte at brakka må senkes en gang og lurer på om det vil gå bra med stag og div oppi der. om det vil ta borti subbe osv.Blir 225-40-18 orginalt er vel 45 eller 42 et tror jeg? Går helt fint av lenkearmer osv oppi der.. ET35 er jo litt utenfor grensa hva dem tillater, men kan godkjennes om du har papirer osv på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2008 Det vil gå heilt greit,det er eg rimeleg sikker på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2008 Går helt fint av lenkearmer osv oppi der.. ET35 er jo litt utenfor grensa hva dem tillater, men kan godkjennes om du har papirer osv på det.. kan man ikke endre sporvidde med 15mm da? Hvis org et er 42 blir jo 35 da 7mm forskjell på hver side =14mm endring i sporvidde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2008 kan man ikke endre sporvidde med 15mm da? Hvis org et er 42 blir jo 35 da 7mm forskjell på hver side =14mm endring i sporvidde. Mener A4 har ET45 men ikke helt sikker.. Men bryr meg ikke så mye om lovlig innpress, bare jeg får det sånn jeg vil ha det.. Står godkjent innpress 35 i vognkortet mitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2008 Jeg fikk godkjent '99 A4 1,8TQ Avant med 225/45-17 ET35 + senk i dag. Er ikke noe som tar borti eller noe. Hadde Tüv på felgene og senkingen da seff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2008 Mener A4 har ET45 men ikke helt sikker.. Men bryr meg ikke så mye om lovlig innpress, bare jeg får det sånn jeg vil ha det.. Står godkjent innpress 35 i vognkortet mitt. Hvor fikk du godkjent ditt a? Hønefoss eller? Bor i nittedal jeg så er jo ikke så langt unna jevnaker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2008 Hvor fikk du godkjent ditt a? Hønefoss eller? Bor i nittedal jeg så er jo ikke så langt unna jevnaker:) Hønefoss tror jeg du kan glemme om det ikke har skjedd underverker der i det siste.. Jeg dro til gjøvik med min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...