#1 Skrevet Juli 18, 2008 Har problemer med en startsperre på golf 3. Noen som vet hvordan man kobler ut denne? Er det bare en ledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 hadde problem med start sperren på min passat 35i 94 modell. der var det en boks opp under dash bordet. med MANGEN ledninger. betalte 3000 for ny denn boksen. ble fra rådet og bare koble denn ut pga mye var koblet via denn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 Såpass ja. Håpet det var bare en ledning som aktiverte/deaktiverte startsperren og var bare og legge en liten jumpe ledning på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2008 var i hvertfall ikkje slik på min passat. Menn kann hende det er lagt opp på en annen måte hos deg, det garanterer jeg ikkje.hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...