#1 Skrevet Juli 18, 2008 har nettopp fått en turbo fra USA. kjøpte den via en privatperson på ebay.. han hadde 95% "positive" og han selger en god del turboer har jeg sett.. så jeg syntes han virka seriøs vel, den har en liten slakke ut og inn, og det sier "klukk klukk" ganske godt når jeg kjenner på slakken. har hatt av kompressorhuset for å gjenge opp igjen til tappen til N75, og ser det er en god del riper der.. kommer dette av slakken? på annonsen sto det att turboen var i "excellent shape" selv om det ikke er noen garanti såklart.. dette gjelder en vann og oljekjølt K26 har omtrent like mye slakk på K24'en min, men der er "klukk" lyden mye svakere, (den bruker null olje) er det værre en det høres/ser ut? ble litt skeptisk her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2008 Er normalt sett ganske mye slakke i gamle KKK turboer, så det trenger du ikke bekymre deg for. Slakken blir borte når du får oljetrykk inn i turboen. Jeg hadde en gang en K26 som så ut som den hadde fått litt grus inn i seg, 3-4mm hakk i flere av bladene, fungerte utmerket allikevel den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2008 okei.. jeg kommer til å sette den på uansett, så finner jeg vel fort ut om den bruker olje eller ei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...